Gå til innhold

Jeg har cankles og relativt korte ben. Alt blir stygt på meg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har som overskriften sier cankles. Dvs ingen ankler og tykke ankler.leggene er nesten like tykke nede som oppe. Har ikke lange ben heller , så vide bukser er heller ikke så pent. I tillegg er jeg pr i dag ganske lubben. 166 og sikkert rundt 70 kg. Håpløst. Noen med tips.

Anonymkode: 21724...a08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her, lipødem og feit i tillegg så denne sesongen med konfirmasjoner blir gøy.

Håper noen har noen gode klær og sko tips til deg som jeg og kan ta til meg. :) 

Anonymkode: c8015...45d

AnonymBruker
Skrevet

Har du fine former ellers som du kan fremheve? Få hjelp til å kle deg riktig - og lær å bli glad i kroppen din slik som den er. Da får du utstråling som slår det meste🤩

Anonymkode: d7977...02e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Har du fine former ellers som du kan fremheve? Få hjelp til å kle deg riktig - og lær å bli glad i kroppen din slik som den er. Da får du utstråling som slår det meste🤩

Anonymkode: d7977...02e

Jeg har desverre ikke det. Tjukk mage også. Og tjukke armer. Jeg klarer ikke å bli glad i kroppen  min. Men må ha noe  klær ,.slik at jeg kan fungere på jobb etc.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes absolutt det høres ut som bukser med moderat vidde i beina og god lengde er det aller beste for deg. Særlig om du parer dem med høye hæler. De trenger ikke vært veldig høye, men f.eks. gi deg omkring fem centimeter ekstra. Blokkhæler kan være veldig komfortable å gå i, og buksen vil skjule det meste av dem, så du vil fremstå som mer langbeint enn du virkelig er.

Anonymkode: 473cc...682

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har som overskriften sier cankles. Dvs ingen ankler og tykke ankler.leggene er nesten like tykke nede som oppe. Har ikke lange ben heller , så vide bukser er heller ikke så pent. I tillegg er jeg pr i dag ganske lubben. 166 og sikkert rundt 70 kg. Håpløst. Noen med tips.

Stramme jeans

Anonymkode: 3a90c...93d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Stramme jeans

Nei

Anonymkode: b32d4...ac3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: b32d4...ac3

Jo

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Jo

Nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei.

Jo.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener de aller, aller fleste ser bra ut i kjole. Hvis du bruker mørke strømper og litt hæl på skoene, og en knelang kjole som sitter pent og verken er åletrang eller oversized, så vil du se smashing ut 😊

Anonymkode: 0eb30...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...