Gå til innhold

Innsats/innlegg til trådkurver??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et eldre IKEA garderobeskap med en del trådkurver som har ganske mye luft mellom «hullene». Dette er jo ikke særlig praktisk. Mener jeg har sett underlag/innlegg/innsatser til trådkurver som gjør at de fungerer mer som en vanlig skuff men kan ikke finne dette? Noen som vet hvor man evt kan få kjøpt slikt? Mener da altså ikke de «eskene» som man får på IKEA da de ikke passer, men mer som flatt underlag… og det må jo dekke hele kurven og ikke bare bunnen. 

Anonymkode: e2cf3...0c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne dekkegreier til å ha under tallerken og sånt på spisebord, hva er det de heter? Bordmatter? Bordpletter? Ett eller annet sånt. Du vet sånne som finnes i både plast og tekstil og sånn.
Jeg bruker noen sånne jeg fikk for mange år siden i mine trådkurver i kleskapet. Hvis du synes de sklir, fest dem med strips til trådkurv-sidene.

Hvis du ikke har noen, finn noe billig drit, evt kjøp noen billige filleryer og klipp dem til.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg brukte bordbrikker og dørmatter.

Anonymkode: f2079...72b

AnonymBruker
Skrevet
Minya skrev (1 time siden):

Sånne dekkegreier til å ha under tallerken og sånt på spisebord, hva er det de heter? Bordmatter? Bordpletter? Ett eller annet sånt. Du vet sånne som finnes i både plast og tekstil og sånn.
Jeg bruker noen sånne jeg fikk for mange år siden i mine trådkurver i kleskapet. Hvis du synes de sklir, fest dem med strips til trådkurv-sidene.

Hvis du ikke har noen, finn noe billig drit, evt kjøp noen billige filleryer og klipp dem til.

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg brukte bordbrikker og dørmatter.

Anonymkode: f2079...72b

Trådkurvene er ganske store så bordbrikker etc blir for smått. Men takk for innspill, skal se om jeg orker legge ned innsats (pun intended) i dette. Bor midlertidig i kollektiv og det er huseier sitt skap. 
- TS 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lagt et vanlig a3 ark nederst i trådkurvene. Det hindrer sokker ol å ramle igjennom. Lettvint og fungerer. 

Anonymkode: f9fe1...601

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har lagt et vanlig a3 ark nederst i trådkurvene. Det hindrer sokker ol å ramle igjennom. Lettvint og fungerer. 

Anonymkode: f9fe1...601

Trådkurvene mine er dobbelt så store.. Men kanskje jeg kan tape sammen to ark da. Takk for tips! - TS 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...