Gå til innhold

Familiebesøk i helga og naboene har høylytt sex på badet 🤕

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Første besøk fra slekt og de blir til over helga. Bor i firemanns bolig. Planløsningen i vår etasje er sånn at badet til naboene ligger vegg i vegg med gangen/stua inne hos meg. Og de pleier å ha seg i dusjen. Akustikken fra badet gjør at det høres VELDIG godt. Holder allerede  på å se etter ny leilighet for jeg orker ikke det invaderende bråket. Jeg gruer mer derfor til foreldrene mine kommer og skal sove her. De er ganske konservative og sex har vi aldri pratet om i vår familie. Det varierer når på døgnet de dusjer, og jeg er redd de skal sette i gang bråket mens vi sitter å spiser middag eller noe. Jeg vet jeg kan ringe på hos de og forklare problemet og at jeg får besøk av foreldrene mine, men jeg synes bare hele greia er klein. Hva skal jeg gjøre? 😨

Anonymkode: a6130...3f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør noe. De har lov å ha sex, og du trenger ikke være flau på deres vegne. 

Anonymkode: d3064...209

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke sagt noe. Jeg ville latt som ingenting, og latt mine konservative foreldre fått ett lite sjokk 🤭😂 så hadde jeg ledd litt og gått videre i livet.

Eventuelt hadde jeg brukt den som en god latter rundt bordet. Men mine er ikke så konservative da..

Anonymkode: 1dc9f...d4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som du sier så kan du enten ringe på, forklare at det er lytt og at du og andre i leiligheten din hører at de har sex, og be dem slutte med det. Trolig vil de slutte fordi man ikke ønsker bli overhørt, men om de liker eller ikke har noe imot å bli hørt? Da kan du intet gjøre.

Eller så kan du la besøket gå sin gang. At dine foreldre ikke snakker om sex er irrelevant. De er voksne mennesker og har sex. Dette er ikke noe nytt og spennende for dem. Å høre folk ha sex gjør dem intet vondt, og det er null grunn til at du skal velge å være brydd fordi dine foreldre har valgt å være konservative.

Anonymkode: 374e2...cb3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Første besøk fra slekt og de blir til over helga. Bor i firemanns bolig. Planløsningen i vår etasje er sånn at badet til naboene ligger vegg i vegg med gangen/stua inne hos meg. Og de pleier å ha seg i dusjen. Akustikken fra badet gjør at det høres VELDIG godt. Holder allerede  på å se etter ny leilighet for jeg orker ikke det invaderende bråket. Jeg gruer mer derfor til foreldrene mine kommer og skal sove her. De er ganske konservative og sex har vi aldri pratet om i vår familie. Det varierer når på døgnet de dusjer, og jeg er redd de skal sette i gang bråket mens vi sitter å spiser middag eller noe. Jeg vet jeg kan ringe på hos de og forklare problemet og at jeg får besøk av foreldrene mine, men jeg synes bare hele greia er klein. Hva skal jeg gjøre? 😨

Anonymkode: a6130...3f3

Foreldrene dine har hatt sex, de vet hva sex er. Hver naboene gjør er ikke noe du trenger å ta ansvar for.

Anonymkode: 06d5b...fca

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...