Gå til innhold

Jeg kinky, hun ikke.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har vært sammen med kona siden jeg var 23, er nå 43. Dette er et forhold som det bestandig har vært lite sex, mye pga henne.

Nå har jeg oppdaget at jeg er/har blitt kinky. Har lyst å prøve alt! Men hun vil ikke ha sex i det hele tatt og hvertfall noe utenom vanilje. Min lyst på henne er sterkt dalende. 

Om hennes grunn til å ikke ønske sex er to problematiske fødsler, da etter den siste tok sexen helt stopp. Om hun tenner på meg, vet jeg ikke.

Så hva gjør jeg? Lever i sølibat? Er utro? Er det grunn nok å avslutte forholdet?

Anonymkode: 677db...6fd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg var deg, ville jeg snakket med ektefellen min, framfor å spørre vilt fremmede på KG. Bestill time til parterapi også. Dere har barn, da gjør man det meste for å bevare familien, i stedet for å fokusere på egen seksuell tilfredsstillelse.

Anonymkode: 146cf...cfb

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)

Hvis jeg var deg, ville jeg testet det med kjærlighetsspråk. Mulig det høres rart ut, men for oss fungerer det knallbra.

For meg (og mange kvinner med meg - det virker i alle fall sånn) er veien til sex gjennom nærhet, trygghet og kjærlighet. Har jeg det bra med mannen min, blir det mer sex og jeg blir mer lysten på å utforske … ehm … muligheter i senga. I perioder der han har snakket mitt kjærlighetsspråk, er sexlysten min lavere. Heldigvis lærte vi tidlig om kjærlighetsspråk og det har gitt oss noen verktøy som fungerer for oss. De gangene han sutrer over lite sex, gir meg ikke mer lyst. Men når han møter meg på mine premisser, ja, da fungerer det mye bedre. For oss i alle fall. (Og det går begge veier)

Og hvis dere vil prøve noe kinky, prøv noe du tror hun vil like først…

Ellers, godt tips over her med parterapi!

Endret av Fioljenta
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så det du forteller er at kona di er normal. Mens du som er kinky kanskje burde søkt profesjonell hjelp?

Anonymkode: b698d...d29

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg får gå mot strømmen av hat og si at livet er for kort. Du har allerede brukt 20 år. Vil du leve 20 år til uten sex? Sex er viktig i et forhold. Du er nødt til å ta en alvorsprat. Men hvis hun møter deg halvveis, er det nok? Hun kan heller ikke noe for at hun er mindre seksuell, det er ikke noe galt med noen av dere. Enten så møtes dere halvveis eller så fortsetter dere med en som er misfornøyd. 

Jeg hadde ikke ville levd slik, jeg hadde nok gått. 

Endret av Lyxros
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei.

Jeg har vært sammen med kona siden jeg var 23, er nå 43. Dette er et forhold som det bestandig har vært lite sex, mye pga henne.

Nå har jeg oppdaget at jeg er/har blitt kinky. Har lyst å prøve alt! Men hun vil ikke ha sex i det hele tatt og hvertfall noe utenom vanilje. Min lyst på henne er sterkt dalende. 

Om hennes grunn til å ikke ønske sex er to problematiske fødsler, da etter den siste tok sexen helt stopp. Om hun tenner på meg, vet jeg ikke.

Så hva gjør jeg? Lever i sølibat? Er utro? Er det grunn nok å avslutte forholdet?

Anonymkode: 677db...6fd

Jeg synest det er veldig rart hvordan en tenker. En er i et forhold med en person i mange år, en får flere barn og sex er det stopp på.

Men en aner rett og slett ingen ting om hvorfor. Synest det er merkelig at en ikke kan snakke om det, men en tenker automatisk på å gå fra få fra henne, være utro. 

Anonymkode: eec89...cd2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner hvordan du har det. Men her er det omvendt. Han vil ikke i hele tatt. Jeg har lyst til å prøve ting. 
Men jeg har gitt opp, og lever i sølibat. 
Det går ikke så mange år til kjenner jeg. 

Dame 44.  

Anonymkode: 825b9...15c

Gjest Muffin man
Skrevet
Lyxros skrev (4 minutter siden):

Jeg får gå mot strømmen av hat og si at livet er for kort. Du har allerede brukt 20 år. Vil du leve 20 år til uten sex? Sex er viktig i et forhold. Du er nødt til å ta en alvorsprat. Men hvis hun møter deg halvveis, er det nok? Hun kan heller ikke noe for at hun er mindre seksuell, det er ikke noe galt med noen av dere. Enten så møtes dere halvveis eller så fortsetter dere med en som er misfornøyd. 

Jeg hadde ikke ville levet slik, jeg hadde nok gått. 

Poeng for denne.

Syntes det ikke fremstår som noe galt i at TS lufter at han ser på dette som et problem. Det er ikke noe galt i å ønske å få mer fart på sexlivet når det er ikke-eksisterende og det er heller ikke noe galt i å ønske å eksperimentere så lenge han ikke presser kona til å gjøre noe hun ikke vil. Skjønner ikke kritikken mot TS i enkelte av svarene her..

Bedre å avslutte forholdet enn å være utro ;) 

AnonymBruker
Skrevet
Muffin man skrev (22 minutter siden):

Poeng for denne.

Syntes det ikke fremstår som noe galt i at TS lufter at han ser på dette som et problem. Det er ikke noe galt i å ønske å få mer fart på sexlivet når det er ikke-eksisterende og det er heller ikke noe galt i å ønske å eksperimentere så lenge han ikke presser kona til å gjøre noe hun ikke vil. Skjønner ikke kritikken mot TS i enkelte av svarene her..

Bedre å avslutte forholdet enn å være utro ;) 

Min kritikk går på at han tydelig ikke har kommunisert med sin kone om problemet. En skulle tro at det var førstepri i et 20 år langt forhold med barn involvert. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Gjest Muffin man
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Min kritikk går på at han tydelig ikke har kommunisert med sin kone om problemet. En skulle tro at det var førstepri i et 20 år langt forhold med barn involvert. 

Siktet ikke til ditt innlegg i svaret mitt :)

Er enig med deg og.

Endret av Muffin man
AnonymBruker
Skrevet

Hva du skal gjøre? Vel, først bør du vel snakke med henne.

Anonymkode: 0cad6...978

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om jeg var deg, ville jeg snakket med ektefellen min, framfor å spørre vilt fremmede på KG. Bestill time til parterapi også. Dere har barn, da gjør man det meste for å bevare familien, i stedet for å fokusere på egen seksuell tilfredsstillelse.

Tipper det blir mer sex på deg også, med denne holdningen.

Anonymkode: 0a337...3dc

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dump. Hun fortjener bedre. 

Sadisme og masochisme  kommer forresten fra traumer:

Childhood abuse and sadomasochism: New insights

Anonymkode: 7cf4f...d40

Takk!

Har ikke lest hele, men dette stemmer for meg. Da jeg ble behandlet for traumer, slapp kinken taket. 

Anonymkode: 0a337...3dc

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Altså, hun har redusert sexlyst på grunn av et barn som er halvveis ditt men hun har tatt ansvaret for å bære frem og potensielt ødelagt kroppen sin for?

Og du gidder ikke en gang å spørre hvordan hun egentlig har det og hva som egentlig plager henne siden hun ikke orker/vil ha sex? Ikke har du spurt hva som kan øke lysten hennes? Eller har du det og det bare kommer ikke frem i HI? 

Du må ta ansvar, du må tørre å spørre og grave for å komme til bunns i hvordan du kan hjelpe henne å øke lysten. 

Ikke si at du går fra henne om dere ikke har sex, si at du tenner så sinnsykt på kroppen hennes som har gitt dere to nydelige barn, og at du elsker henne så høyt. Si at du skulle gjøre så utrolig mye bare for å få synke inn i varmen hennes litt oftere enn nå, grave tunga di dypt mellom leppene nedentil og gi henne de våteste orgasmer. 

Anonymkode: bf6e8...ad3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Altså, hun har redusert sexlyst på grunn av et barn som er halvveis ditt men hun har tatt ansvaret for å bære frem og potensielt ødelagt kroppen sin for?

Og du gidder ikke en gang å spørre hvordan hun egentlig har det og hva som egentlig plager henne siden hun ikke orker/vil ha sex? Ikke har du spurt hva som kan øke lysten hennes? Eller har du det og det bare kommer ikke frem i HI? 

Du må ta ansvar, du må tørre å spørre og grave for å komme til bunns i hvordan du kan hjelpe henne å øke lysten. 

Ikke si at du går fra henne om dere ikke har sex, si at du tenner så sinnsykt på kroppen hennes som har gitt dere to nydelige barn, og at du elsker henne så høyt. Si at du skulle gjøre så utrolig mye bare for å få synke inn i varmen hennes litt oftere enn nå, grave tunga di dypt mellom leppene nedentil og gi henne de våteste orgasmer. 

Anonymkode: bf6e8...ad3

Har ikke kvinner lov til å fortelle hvordan de har det i et forhold?

Er det komplett umulig å prate om ting om man synes det er vanskelig?

Ødelagt kroppen sin? Hallo var hun ubevisst på den tanken og ble gravid uten samtykke?

Det siste avsnittet der er bare kleint og vil fjerne enhver tvil om han tuller med henne og gjør narr av henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Om det er grunn nok til å avslutte forholdet er det jo bare du som kan vite. Om sex er viktigere for deg enn et samliv og kjærlighetsforhold med henne. Noen syns ikke det og da slår de seg til ro med sølibat, mens andre slår opp for å søke etter lykken på ny. 

Det er hvertfall ikke grunn til å være utro. Den eneste grunnen som gjør folk utro er at de er dritt sekker som setter kortvarig nytelse over partnerens livslange traumer og psykologiske og emosjonelle problemer man får av å bli bedratt og sveket 

Anonymkode: 602b9...7da

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...