Gjest gutt19 Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 problemet er dette: min kjæreste er for tiden i sør-amerika og jobber med gatebarn... hun dro i august og kommer hjem i desember... Vi har vært sammen i 2 år nå og har det helt utrolig sammen.. og hver gang hun sender meg en mail så er de alltid dypt følelsesladde om hvor mye hun elsker meg og at hun vil bare være sammen med meg resten av livet... osv.. så egentlig så bør jeg ikke bekymre meg fornoe... det er bare det at hun har såvidt nevnt noen gutter som er fra usa som også jobber der... men at disse "bare er venner som hun treffer engang iblant" men i dag (som forøvrig er en ræva dårlig dag) så surfa jeg innom mailadressa hennes siden det viste seg at passordet hennes var lagra på pc'n min... jeg ville bare lese om igjen en mail jeg hadde skrevet til henne.. da så jeg en mail som hu hadde fått fra ei veninne som jobba der men som nå var hjemme igjen. Veninnen sa at hun hadde et bilde av han ene i bar overkropp og spurte om hun skulle sende det. min kjæreste svarte følgende: Ja det vil jeg gjerne ha altså.. Hva betyr det??? det er spesielt den smilyen som bekymrer meg.. men jeg føler meg så dum når jeg er sjalu siden hun hele tiden skriver at det er d ikke noe grunn til og være... men akkuratt den der stakk litt i meg... jeg elsker henne så ufattlig høyt.. og etter at hun dro så merket jeg hvor mye hun betyr for meg og hvor redd jeg er for og miste henne så til dere jenter!! Har dere peiling på hvordan jeg skal tolke dette??? Jeg har aldri vært sånn notorisk sjalu før... og ja... jeg vet d var galt av meg og i d hele tatt lese HENNES mailer ... men ..uff....nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg hadde nok vært på vakt dersom jeg var deg, men ikke noe mer. Jeg mener man bør stole på partneren sin inntil det motsatte er bevist. Det du ikke vet, har du ikke vondt av, sier man jo.... tror det er utrolig riktig innimellom... Et tips, ikke gå og vent på at hun skal komme tilbake for at du skal ta det opp med henne. Kos deg så lenge. Nyt det å være sammen med gutta, og gjør som du vil.... ingen oppfordring til utroskap dersom det hørtes slik ut... Det er selvsagt lett at det skjer noe når man er såpass langt unna hverandre over såpass lang tid, men det kan jo hende dette bildet bare var ren nysgjerrighet, og ikke noe annet... Ta det med ro du.... sannheten pleier å dukke opp på den ene eller andre måten tilslutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Her har du faktisk gjort mer galt enn henne... Det du har gjort er mer ødeleggende for forholdet, enn hennes eventuelle "ja til bar overkropp"-svar til venninnen (og så uskyldig, da!). Etter min mening bør du granske deg selv og din trang til å lese hennes mail, mer enn du gransker hennes eventuelle interesse for andre gutter. Snoking er absolutt forkastelig! Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt19 Skrevet 15. oktober 2002 #4 Del Skrevet 15. oktober 2002 Det var jo det jeg gledet meg til når hun skulle dra.. Men det er ikke så jævla moro som man tror når hun er tilstede og du ikke kan dra ut med gutta fordi hun er sliten og trenger deg hjemme hos seg... :-? Jeg hadde vel heller drept meg en og være utro tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt19 Skrevet 15. oktober 2002 #5 Del Skrevet 15. oktober 2002 ...prøv og forstå meg... Jeg vet det var galt... jeg vet at jeg egentlig ikke bør legge så mye i det... men jeg skriver jo her for og på en måte få trøst.. for og få det bekreftet at det virkelig ikke ER noe og bry seg om... det er sikkert lett for deg og si det... men når du sitter alene mens kjæresten din befinner seg ørtenhundreogørtiørte mil unna og du ikke har noen og snakke med følelsene dine om fordi gutta mener at den beste medisinen mot sånt er ENDA MER ØL og tankene dine vandrer vildt... så trur jeg MANGE i min situasjon hadde reagert på samme måten... jeg er ikke perfekt... og nå har jeg da altså nettopp sett en ny svak side av meg selv... men jeg ser jo at det var feil av meg og lese mailen... men samtidig så forstår jeg meg selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 15. oktober 2002 #6 Del Skrevet 15. oktober 2002 Kjæresten min er også ørten hundre mil unna, Gutt19. Han har en hel haug med venninner han omgir seg med til dagen... Allikevel har det aldri falt meg inn å snike i hans mail-boks. Aldri! Har jeg vært usikker, har jeg heller bedt om å få slippe å høre om hans venninner. Jeg har snakket med han personlig og slik har vi fått ordnet opp. Dessuten har jeg valgt å stole på han. Vibeke (fremdeles ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. oktober 2002 #7 Del Skrevet 15. oktober 2002 Selvfølgelig er det ikke lett. Forhold er ikke lett, det skal ikke være lett. Og langdistanse forhold er værst. Jeg synes du skal stole på kjæresten din jeg, for tillit til kjæresten din er noe av det mest grunnleggende for at et forhold skal fungere. Om man ikke stoler på kjæresten sin vil det uansett ikke fungere. Det var galt av deg og lese mailene hennes, men det tror jeg du har lært nå så jeg skal ikke messe om det. Det er også fryktelig vanskelig for meg/oss å svare på hvorfor hun skrev som hun skrev i mailen, for vi kjenner henne ikke. Men det gjør du, så da tror jeg du må spørre deg selv, tror DU hun kunne finne på å være utro mot deg?? Om du tror det så tror jeg forholdet er temmelig dødfødt uansett, som sagt............tillit til hverandre. Synes også Kevin har et lite poeng her. Ikke sett deg ned og synes synd på deg selv, for det kommer det ingen ting godt ut av. Og det har en maaaaaange gutter en stooor tendens til å gjøre (også jenter, for all del) Gå ut med kompiser, om ikke for å drikke øl så for å få tankene over på noe annet. Det er utrolig hvilke senarioer man kan innbille seg bare med en bitte liten dose fantasi Lykke til uansett, om det er ment to be så er det det. Om det ikke er det så er det det ikke Hilsen Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. oktober 2002 #8 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg synes da ikke et bilde i bar overkropp har noe og si du overdriver litt .. og er oversjalu..hvis dette er ditt eneste bevis Men småting blir store når man er redd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt19 Skrevet 15. oktober 2002 #9 Del Skrevet 15. oktober 2002 jeg vil gjerne få takke for mange gode svar... og jeg har tenkt litt.. og selfølgelig stoler jeg jo på henne.... men som sagt .. det er lett og bli litt overparanoid når man er alene og da blir jo små ting lett store... men jeg har klart og hale meg i land igjen.. ... det er jo bare en bagatell egentlig.. takk for klarhet i dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 15. oktober 2002 #10 Del Skrevet 15. oktober 2002 Flotters :D Kos deg med "singellivet" så lenge det varer du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 15. oktober 2002 #11 Del Skrevet 15. oktober 2002 Ja skjønner deg litt(har kanskje noe med at jeg er like gammel..eller ung som deg) Syns ikke det er riktig å lese hennes mail, men jeg er ikke den til å dømme. Har gjort det selv. Men har følt at jeg hadde grunn til det. Men når du leser kan det gjøre vondt værre tror jeg. Det virker værre for deg enn det kanskje er. Det har vel mye med at hun er langt unna for tiden. Hadde syns det var ekkelt å lese noe sånt selv. Man liker ikke at kjæresten gjerne vil ha bilde av en fyr i bar overkropp. Ha øynene åpne du(det ville jeg hatt selv), men snakk heller med henne..fisk litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly Skrevet 16. oktober 2002 #12 Del Skrevet 16. oktober 2002 Nå snakker jeg for meg selv, men ser ikke bort fra at det er mange som meg. Om jeg er aldri så mye sammen med noen, så liker jeg likevel å se bra bilder av lekre mannfolk. Uten at det betyr at jeg er interessert i, eller har noe på gang med vedkommende. De er rett og slett fine. Om hun er slik som jeg så har du nok ingenting å frykte selv om hun var interessert i bilde av en stilig kompis i bar overkropp Lilly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 #13 Del Skrevet 16. oktober 2002 Sant nok,trenger ikke være værre enn det. Jeg hadde ikke gjort det heller jeg da. Hadde jo ikke likt at han ville ha bikini-bilder av jenter han/vikjenner. Gjør ikke mot partneren det du ikke vil at h*n skal gjøre mot deg.. Det er fine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. oktober 2002 #14 Del Skrevet 16. oktober 2002 Gutt19 når man leser andres brev bør man få seg en midt i fleisen!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt19 Skrevet 16. oktober 2002 #15 Del Skrevet 16. oktober 2002 Tar du ikke litt hardt i nå? jeg vet jeg gjorde en feil...sier jo det... og jeg kommer ikke til og gjøre det igjen.. ALLE gjør feil.. tilogmed DU faktisk Jeg synes jeg er snill og grei stort sett fortjener ikke en i tryne noe mer jeg en andre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 16. oktober 2002 #16 Del Skrevet 16. oktober 2002 Ikke bry deg om sånne kommentarer gutt 19. Men man må regne med å få litt pepper her og,alle er ikke enige med en. Men er unødvendig å si noe sånt. Slå igjen neida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå