AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Jeg har lite nettverk og ett lite innholdsrikt liv. Jeg er ofte den som lytter til samtaler (på jobb f.eks) uten å si så mye selv. Noen personer er så interressante å høre på når de snakker om ting. Egentlig alt bl.a filmer og serier, ting de har gjort osv. Siden jeg får vært lite sosial kunne jeg ønske det var ett sted man kunne høre på slike samtaler, eller høre at folk forteller ting. Har prøvd å finne podcasts, men f.ens Synnøve og Vanessa er bare tomt tull, og Jan T og Einar blir venner er langdragd og kjedelig. Sikkert ingen som skjønner hva jeg mener, men om du gjør det; vet du om noe podcast, instagram el.l? Anonymkode: d893d...f7f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Jeg får høre jeg har veldig interessant historie men jeg vet ikke om jeg tør å skrive til deg her for jeg kan gjenkjennes.. men du er kanskje mest interessert i å HØRE? Følger ei på Instagram som forteller om et liv fra svært oppegående med mange opplevelser til å bli syk til å bli enda sykere. Hvordan livet kan forandres fra fint til et helvete pga sykdom, og folk du trodde var venner som svikter. Er selv ingen god lytter så skulle hatt din egenskap der. Men jeg kan fint være den som forteller. Anonymkode: 816c2...8c2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Jeg følger en på instgram som skriver så bra. Der blir jeg bare sittende å lese det samme flere ganger, for hun sier det så bra. Hun skriver om sykdom, og gleder og mye bra. Sånne ting som engasjerer mange. Ikke så stor konto, men skikkelig bra. Anonymkode: d590e...d52
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Jeg følger en på instgram som skriver så bra. Der blir jeg bare sittende å lese det samme flere ganger, for hun sier det så bra. Hun skriver om sykdom, og gleder og mye bra. Sånne ting som engasjerer mange. Ikke så stor konto, men skikkelig bra. Anonymkode: d590e...d52 Hva heter hun da? Jeg får ikke så mye sosial trening, og vet at man ikke kan få det av å høre folk snakke sammen. Men likevel, høre/se det sosiale samspillet. Og også å høre at en person snakker og forteller. Anonymkode: d893d...f7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå