AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Del Skrevet 2. april 2022 Jeg får opp reklame fra disse på fb hele tiden, og var nå inne og sjekket siden deres siden jeg trenger en ny treningsbukse. Men er det noen som har erfaring med produkter derfra, hvordan er kvaliteten? Er det en seriøs nettbutikk? Alle innspill mottas med stor takk Anonymkode: d4999...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Del Skrevet 2. april 2022 God erfaring. Jeg synes de er litt små i størrelsen, men det kommer nok an på kroppsform. På de mønstrede tightsene blir mønsteret ofte litt hvitt hvis stoffet strekkes. Kan typisk ses ved store rumper og mager. Men de blir ikke gjennomsiktig. Anonymkode: 729ad...38b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Del Skrevet 2. april 2022 Har én treningstights, og den er min favoritt i hvert fall. Den klassiske svarte med lommer (lommer ❤). Anonymkode: 78590...165 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Del Skrevet 2. april 2022 Altså jeg har en grei treningstights. Men den er gjennomsiktig, uansett hva de sier om at de ikke skal være det 😅 Anonymkode: aa4d6...66f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 2. april 2022 #5 Del Skrevet 2. april 2022 Har endel klær fra Bara, og er knallfornøyd! Men enig i at de kan være små i størrelsene. Anbefaler å gå opp en størrelse. Beste løpetightsene jeg har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 2. april 2022 #6 Del Skrevet 2. april 2022 Veldig fornøyd med de i print og hvitt «belte» - må opp en størrelse da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Del Skrevet 2. april 2022 Alltid utsolgt for det jeg har lyst på, rart de tar inn så lite av modeller. Anonymkode: 51dbf...c5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 2. april 2022 #8 Del Skrevet 2. april 2022 Er fornøyd med de 2 jeg har, men første gang jeg skulle bestille så fikk jeg mail noen dager senere at de plutselig ikke hadde de på lager likevel så måtte få tilsendt en annen.. Så det var jo litt uproft.. Men kvaliteten er bra, det er norsk design og norsk side, tightsen sitter bra, på meg er de overhode ikke gjennomsiktig og syntes faktisk at de er helt normale i str.. Tightsen er ikke for tynn i stoffet men heller ikke for tykk. Jeg har en turkis og den refleks tightsen 😊👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #9 Del Skrevet 3. april 2022 Tusen takk for svar:) Når har jeg bestilt to tights, så blir det spennende å se hvordan de er på. Jeg er ganske stor, så hvis disse faktisk passer er det heldigvis slutt på å tråle vanlige butikker som kun fører plagg for normalvektige, krysser fingrene. Anonymkode: d4999...1a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Tusen takk for svar:) Når har jeg bestilt to tights, så blir det spennende å se hvordan de er på. Jeg er ganske stor, så hvis disse faktisk passer er det heldigvis slutt på å tråle vanlige butikker som kun fører plagg for normalvektige, krysser fingrene. Anonymkode: d4999...1a0 Sjekk Sportypluss og Zalando. Begge steder har godt utvalg i tights langt opp på 50-tallet i størrelser Anonymkode: 872de...64f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #11 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sjekk Sportypluss og Zalando. Begge steder har godt utvalg i tights langt opp på 50-tallet i størrelser Anonymkode: 872de...64f Wow, takk!! Aldri hørt om Sportypluss og de hadde jo masse! Er str 48, men her skal jeg spre ordet til mine store medsøstre. Anonymkode: d4999...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #12 Del Skrevet 4. april 2022 Jeg har vært veldig fornøyd me de svarte tigthsene med lommer. Men på min nyeste røk glidelåsen i lomma ganske fort Anonymkode: 28a1f...82d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå