AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 Jeg og «sjefen» min(5år mellom oss) har vært vært sammen i 3 år, han fridde til meg i fjor. Vi vil gifte oss i sommer. Kan arbeidsgiver se om du er gift/ hvem du er gift med? Evt via skatteetaten eller div? Anonymkode: dd4c6...43e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Det er offentlig informasjon hvem man er gift med. Blant annet listes det hos statsforvalter og hos Skatteetaten/Folkeregisteret. Regner med at dere er åpne på jobben om at dere er et par? Anonymkode: 29bdc...5b6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 Arbeidsgiver må da være kjent med forholdet deres? Et hemmelig forhold mellom noen som jobber tett er oppsigelsesgrunn hos min offentlige arbeidsgiver. Anonymkode: b08af...566 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg og «sjefen» min(5år mellom oss) har vært vært sammen i 3 år, han fridde til meg i fjor. Vi vil gifte oss i sommer. Kan arbeidsgiver se om du er gift/ hvem du er gift med? Evt via skatteetaten eller div? Anonymkode: dd4c6...43e Det forholdet skal dere ha informert arbeidsgiver om for 3 år siden. Anonymkode: 1c7df...a47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå