Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bøllerusken skrev (9 timer siden):

Leser mye her inne og får utrolig mange gode tips av flinke og hudpleieinteresserte folk. Er det noen av dere som vil dele deres beste råd mot tørre lepper?

En god lipbalm uten mineralolje. Billigvarianten er Labello Peach Shine, den har jeg god erfaring med.

Nuxe Rêve de Miel inneholder honning og planteoljer, og er skikkelig luksus for tørre lepper. 

La Roche Posay Cicaplast Lips er både reparere de og beskyttende.

• Liker 2
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hver gang jeg har sprukne, tørre og såre lepper, sover jeg 1-3 netter med vaselin på dem, og vips så har jeg myke lepper som ikke sprekker og flasser.

Anonymkode: f8d1d...043

Slenger på denne - vaselin er det aller beste mot tørre lepper, etter min erfaring. Har litt over i en liten krukke (sånn man får tester i hos hudpleiesalonger) og bruker den som lipbalm gjennom dagen.

Anonymkode: cb7b4...178

• Liker 1

Annonse

Jeg bruker Laneige sleeping lip mask over natta når jeg har tørre lepper og morgenen etter så har all tørr hud myknet opp og løsnet sånn at jeg bare kan peele det av med fingeren og supermyke lepper står igjen ❤️ Bruker den iblandt på dagtid også men da bare et tynt lag som gloss og fukt. 

• Liker 1

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 19.03):

Vaselin.

Anonymkode: ec669...489

Ja, samme her. Jeg har prøvd forskjellig, men går alltid tilbake til å bruke Vaselin. Enkelt, billig og bra. Har en liten boks som jeg tar over i, slik at jeg slipper å dra på den store boksen.

Anonymkode: 375ee...848

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...