AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #1 Skrevet 2. april 2022 I det siste har jeg grått mye etter sex, får ukontrollert panikk og kan ikke motstå gråten. Jeg er i et fint forhold, med en fin fyr som respekterer grensene mine men noe med hele greia gir meg ekstrem tristhet. Vi har ikke mye sex, og kun når jeg føler for det og han presser det aldri fram. Har lite sexlyst pga alvorlig psykisk sykdom, men har jeg litt lyst så benytter jeg sjangsen på å prøve. Ender uansett opp med panikk og gråt, som oftest etter jeg kommer og hvis vi da fortsetter til han kommer. Gjør ikke vondt eller noe. Noen som har opplevd det samme og kan dele hva som funket for dere? Eller noen med generelle tips? Har snakket med psykologen om det, men hun kjenner meg nok for dårlig enda til å finne ut noe som kan være "årsak" setter pris på all svar på dette, jeg sliter og skammer meg sykt over dette Anonymkode: 5d7b9...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Har opplevd det og var i en veldig sårbar periode da. Gråt fordi jeg følte jeg var så heldig for å ha funnet mannen i mitt liv Anonymkode: 05da4...5c9 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har opplevd det og var i en veldig sårbar periode da. Gråt fordi jeg følte jeg var så heldig for å ha funnet mannen i mitt liv Anonymkode: 05da4...5c9 Følte du trishet eller visste du at det var gledestårer? Jeg gråter fordi jeg er trist, og vet ikke hvorfor så fint å høre da, du er heldig ❤️ ts Anonymkode: 5d7b9...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Følte du trishet eller visste du at det var gledestårer? Jeg gråter fordi jeg er trist, og vet ikke hvorfor så fint å høre da, du er heldig ❤️ ts Anonymkode: 5d7b9...b4e Nei det var en tristhet jeg vet ikke hvorfor men følte meg så sårbar og tenkte at jeg klarer ikke leve uten han (vi er ikke sammen nå mere.. Han var utro og jeg sørger fortsatt) Anonymkode: 05da4...5c9
Fioljenta Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Det hender av og til at jeg gråter under/etter sex. Særlig hvis sexen er litt ekstra god eller det er en stund siden sist. Og ofte rett før eller i løpet av min orgasme. For min del handler det bare om at følelsene mine blir engasjert. Det rører noe dypt i meg og jeg må liksom bare få det ut. Første gang det skjedde, ble vi begge litt skremt og stoppet. Vi skjønte ingenting. Jeg var jo ikke lei meg, så hvorfor gråt jeg? Nå bare smiler vi begge når det skjer. Vi har skjønt at jeg kan reagere sånn når jeg har det godt. Noen ganger går gråten over i boblende latter. Og noen ganger bytter jeg mellom gråt og latter i en herlig suppe. 🤗 Det jeg prøver å si er at gråt ikke trenger å være negativ. Og det kan skje i sunne, gode forhold og selv om en har det bra med seg selv. Jeg er ikke ekspert på dette. Man kan jo gråte av mange årsaker, men jeg tror det er lurt å ikke tolke for mye. Har dere det fint sammen og sexen skjer også på dine premisser, kan gråt være noe fint. Blir man misbrukt, føler seg overkjørt og sånt, er gråten et tegn på noe helt annet. Håper du nyter sexen. Han høres ut som en fin fyr. Ta vare på deg selv. 💜 1 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Skrevet 2. april 2022 Fioljenta skrev (2 timer siden): Det hender av og til at jeg gråter under/etter sex. Særlig hvis sexen er litt ekstra god eller det er en stund siden sist. Og ofte rett før eller i løpet av min orgasme. For min del handler det bare om at følelsene mine blir engasjert. Det rører noe dypt i meg og jeg må liksom bare få det ut. Første gang det skjedde, ble vi begge litt skremt og stoppet. Vi skjønte ingenting. Jeg var jo ikke lei meg, så hvorfor gråt jeg? Nå bare smiler vi begge når det skjer. Vi har skjønt at jeg kan reagere sånn når jeg har det godt. Noen ganger går gråten over i boblende latter. Og noen ganger bytter jeg mellom gråt og latter i en herlig suppe. 🤗 Det jeg prøver å si er at gråt ikke trenger å være negativ. Og det kan skje i sunne, gode forhold og selv om en har det bra med seg selv. Jeg er ikke ekspert på dette. Man kan jo gråte av mange årsaker, men jeg tror det er lurt å ikke tolke for mye. Har dere det fint sammen og sexen skjer også på dine premisser, kan gråt være noe fint. Blir man misbrukt, føler seg overkjørt og sånt, er gråten et tegn på noe helt annet. Håper du nyter sexen. Han høres ut som en fin fyr. Ta vare på deg selv. 💜 Tusen takk for så fint svar! Så fint å høre at det ikke trenger å være negativt. ts Anonymkode: 5d7b9...b4e
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Fioljenta skrev (4 timer siden): Det hender av og til at jeg gråter under/etter sex. Særlig hvis sexen er litt ekstra god eller det er en stund siden sist. Og ofte rett før eller i løpet av min orgasme. For min del handler det bare om at følelsene mine blir engasjert. Det rører noe dypt i meg og jeg må liksom bare få det ut. Første gang det skjedde, ble vi begge litt skremt og stoppet. Vi skjønte ingenting. Jeg var jo ikke lei meg, så hvorfor gråt jeg? Nå bare smiler vi begge når det skjer. Vi har skjønt at jeg kan reagere sånn når jeg har det godt. Noen ganger går gråten over i boblende latter. Og noen ganger bytter jeg mellom gråt og latter i en herlig suppe. 🤗 Det jeg prøver å si er at gråt ikke trenger å være negativ. Og det kan skje i sunne, gode forhold og selv om en har det bra med seg selv. Jeg er ikke ekspert på dette. Man kan jo gråte av mange årsaker, men jeg tror det er lurt å ikke tolke for mye. Har dere det fint sammen og sexen skjer også på dine premisser, kan gråt være noe fint. Blir man misbrukt, føler seg overkjørt og sånt, er gråten et tegn på noe helt annet. Håper du nyter sexen. Han høres ut som en fin fyr. Ta vare på deg selv. 💜 Mann her. Enig i det Fioljenta skriver om at gråt trenger ikke være negativt. Et seksuelt klimaks er ikke bare fysisk, men også noe som skjer i hodet, og da kan det være godt å åpne opp for følelsene som kommer. Det er en av flere måter å reagere på, og det kan være en god måte i et godt forhold. Anonymkode: 96fc3...bb9 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Skrevet 2. april 2022 Jeg kan også begynne å gråte, eller føle veldig behov for det. Det skjer gjerne når jeg føler at vi er i ett med hverandre. Det er sykt intenst. Mye kjærlighet, men også sorg over hvordan jeg har akseptert at ting har vært på bekostning av meg selv. Da blir det ekstra sterkt å føle på all kjærligheten, forståelsen, empatien, og aksepten for meg.. Anonymkode: 78225...78c
Jentegutt Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 Dette skjer meg også med jevne mellomrom, spesielt når det går lang tid mellom sex, jeg er et veldig følelses menneske og gråter veldig lett, kan begynne å gråte av å se andre har det vondt, har lært å leve med at tåren kommer under sex, forklarer etter beste evne til partner at jeg har det bra☺️☺️
Gjest Porstarmax Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): I det siste har jeg grått mye etter sex, får ukontrollert panikk og kan ikke motstå gråten. Jeg er i et fint forhold, med en fin fyr som respekterer grensene mine men noe med hele greia gir meg ekstrem tristhet. Vi har ikke mye sex, og kun når jeg føler for det og han presser det aldri fram. Har lite sexlyst pga alvorlig psykisk sykdom, men har jeg litt lyst så benytter jeg sjangsen på å prøve. Ender uansett opp med panikk og gråt, som oftest etter jeg kommer og hvis vi da fortsetter til han kommer. Gjør ikke vondt eller noe. Noen som har opplevd det samme og kan dele hva som funket for dere? Eller noen med generelle tips? Har snakket med psykologen om det, men hun kjenner meg nok for dårlig enda til å finne ut noe som kan være "årsak" setter pris på all svar på dette, jeg sliter og skammer meg sykt over dette Anonymkode: 5d7b9...b4e Jeg synes at du ikke skal skamme deg over å få en reaksjon etter sex . Er det etter orgasmen du for reaksjon, Jeg har opplevd en kvinne en gang begynte å gråte etter orgasmen, Hun sa hun pleide å få slikereaksjoner, hun mente det hang sammen med at du for så høyt blodtrykk at når du da slapper av kommer reaksjonen, gråten bare presser på, men det er en deilig følelse etter gråten Kjenner du deg igjen? Endret 2. april 2022 av Porstarmax
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Jeg gråter ofte når jeg får en heftig orgasme. Bare sammen med en partner, aldri når jeg onanerer. Hvorfor det er sånn, vet jeg ikke. Jeg er i utgangspunktet en stabil person, ingen psykiske utfordringer, men er et følelsemenneske og veldig lettrørt. Er gift, har vært sammen i over 20 år. Mannen min har aldri vært med noen som har det sånn før, og han ble satt ut første gangen det skjedde. Nå vet han at dette er vanlig for meg, at det ikke har noe med tristhet å gjør og at det ikke betyr at han har gjort meg vondt på noe vis. Når det skjer, må vi ta en pause, så jeg får hentet meg inn før vi fortsetter. Anonymkode: 8e38e...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå