Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

det er en utenlandsk fyr jeg plutselig fikk følelser for etter at han lenge har vist interesse (noe jeg ikke er sikker på engang!), men det går bare ikke ann å gå videre, trodde en stund han ikke kan snakke norsk, men viste seg at han kunne snakke flytende, han løper når jeg smiler til han og når jeg prøver å prate til han. han ser på meg fra avstand noen ganger. virker som han er forelsket men igjen jeg er ikke helt sikker, er så dårlig på andres kulturer. noen tips? av dere som har kjennskap på fremmede kulturer

Anonymkode: a2126...c29

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha trøbbel? Go for it!

Anonymkode: b3673...e21

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er neppe forelsket hvis han løper når han ser deg og å bare se på deg viser ikke indikasjon på interesse. Han stikker jo når du prøver å prate til han også.... Virker ikke som han er interessert. 

Men angående å date noen fra annen kultur så har jeg ikke opplevd noen problemer med det og har ingenting i mot det :) Exn er inder og lærte meg sååå mange hærlige matretter og hadde en veldig inkluderende og god familie 

Anonymkode: 095f4...e11

AnonymBruker
Skrevet

I hvilken sammenheng ser du han? Er han kjekk/hot? 

Anonymkode: 3d8f6...273

Skrevet

Jeg lurer på i hvilken kultur det er vanlig at menn løper bort fra jentene de er forelsket i.. Springer han eller er det liksom lekende løping og vifter med armene? 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.4.2022 den 5.10):

det er en utenlandsk fyr jeg plutselig fikk følelser for etter at han lenge har vist interesse (noe jeg ikke er sikker på engang!), men det går bare ikke ann å gå videre, trodde en stund han ikke kan snakke norsk, men viste seg at han kunne snakke flytende, han løper når jeg smiler til han og når jeg prøver å prate til han. han ser på meg fra avstand noen ganger. virker som han er forelsket men igjen jeg er ikke helt sikker, er så dårlig på andres kulturer. noen tips? av dere som har kjennskap på fremmede kulturer

Anonymkode: a2126...c29

Husk at det er Ramadan nå, så folk kan være litt slitne på dagtid :)

Anonymkode: 4ea0a...899

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...