Gå til innhold

Hvem invitere til bursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet vår fyller 4 år i år, og har i lengre tid snakket om å invitere (barnehage) vennene sine til feiring. 

Vi har derfor bestemt oss for å ha barneselskap for første gang, og kommer derfor til å invitere de som er født samme år. 

Barnet har også ei venninne, utenom barnehagen. Lurte derfor på hvordan vi skal løse det med tanke på denne venninnen. Skal vi invitere henne til barneselskapet (hvor det ellers bare er barn fra barnehageårstrinnet), eller skal vi bare invitere til selskapet for familie og bekjente? 

Hva ville dere ha gjort? 

Anonymkode: 0459a...2a1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle barna i samme selskap. 

Anonymkode: eb34c...658

• Liker 2
Skrevet

Er dere venner/har en god tone med foreldrene til denne venninnen, ville jeg ha invitert til familieselskapet. Ellers kan hun lett føle seg utenfor, men det er kanskje mer merkbart når barna blir større. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Anneofgreengables skrev (1 minutt siden):

Er dere venner/har en god tone med foreldrene til denne venninnen, ville jeg ha invitert til familieselskapet. Ellers kan hun lett føle seg utenfor, men det er kanskje mer merkbart når barna blir større. 

Har god kontakt med foreldre, og de var på selskapet i fjor (men da hadde vi jo ikke noe barneselskap). 

Skal selvfølgelig invitere henne til det ene selskapet, bare litt usikker hvilket selskap jeg burde invitere henne til. 

AnonymBruker
Skrevet

For oss inviterer vi alltid bestevenn og familie til familieselskap. Vi har blitt godt kjent med denne familien, og det er hyggelig for barnet å ha venninnen der siden det ikke er andre barn på hennes alder i familien.
Venninnen har også vært i barneselskap, men det har ikke vært vellykket. De er en etablert barnehagegjeng, og det ble vanskelig å komme utenfra. 

Anonymkode: b43ee...462

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

For oss inviterer vi alltid bestevenn og familie til familieselskap. Vi har blitt godt kjent med denne familien, og det er hyggelig for barnet å ha venninnen der siden det ikke er andre barn på hennes alder i familien.
Venninnen har også vært i barneselskap, men det har ikke vært vellykket. De er en etablert barnehagegjeng, og det ble vanskelig å komme utenfra. 

Anonymkode: b43ee...462

Var dette jeg også tenkte, men ble litt usikker da det er litt nytt for oss😅

AnonymBruker
Skrevet

Alle barna 

Anonymkode: 6ee16...611

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville spurt foreldrene til jenta hva de tenker? Kanskje har de en tanke om hva hun vil trives best med.

Anonymkode: aa3f1...ade

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...