Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg var hos frisøren og bleket håret mitt, reklamerte da det ble lite jevnt.. men det er forsatt sykt gyllent og føler nesten håret mitt ser verre ut nå enn når vi startet 🥺 det er fult i partier som er oransje og gule, og skjønner ikke hvorfor engang.. hatt brunt hår mange hår siden og stripet det og har aldri fått noe så stygt resultat før.. hvordan gå frem å klage igjen.. siste bilde var håret mitt før det ble bleket av denna frisøren..

received_448083957003560.jpeg

Screenshot_20220325-002531_Messenger.jpg

Anonymkode: bf830...3a9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke håret ditt ser fult ut jeg. Synes det ser fint ut med litt forskjell i fargene :)

Anonymkode: 40aa4...818

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan (desverre) ikke klage på at det er gule pigmenter for selvom frisøren har brukt den kaldeste og lyseste fargen kommer det helt an på håret ditt hvordan det tar til seg farge. Jeg hadde samme problem etter en dyr frisørtime og fikk dette forklart når jeg klagde og forhørte meg med en frisørvenninne som sa det samme.. Frisøren har altså gjort som hen skulle og kan ikke noe for det i dette tilfellet. Hadde vært noe annet om det skulle farges i bruntoner og ble feil men bleking kommer så mye an på hver person sitt hår. 

Det man må gjøre er å bruke lillasjampo en periode som fjerner de gule og oransje pigmentene om det er lysere og hvitere hår du ønsker deg. 

Jeg syns ikke resultatet var stygt men skjønner hva du mener hvis det var en helt jevn og lys(ere) farge du ville ha! 

Det skader ikke å spørre frisøren men jeg tror du skal være heldig om du får ny fargebehandling om riktig fargebehandling er gitt 

Anonymkode: 87ec4...669

• Liker 8
Gjest laPistola
Skrevet

Synes det ble kjempefint. Bruk lilla sjampo om du vil ha det kaldere. Du har nok mye rødpigmenter i håret. Det frisøren kanskje  kan kan gjøre er og gi en etterbehandling med « sølv « glansvask/ minicolor. Skjønner ikke helt HVs som er forskjellen på bildet under annet enn at tuppene er lysere fordi de er mer slitt. Du kan jo sole det med saltvann i sommer for og få mer solbleket slitt look. 

AnonymBruker
Skrevet

Det gul/oransje rett etter en bleking slipper ofte tak etter noen vask. Synes det ser bra ut, så tror ikke det nytter å klage.

Anonymkode: 762f8...6ca

• Liker 1
Skrevet

Det blir bedre etter vask ja.. kanke mene at det der ser bra ut?

Screenshot_20220402-155745_Messenger.jpg

• Liker 1
Skrevet
Elara skrev (5 minutter siden):

Synes det nesten ser litt «flekkete» ut under. Eller som om det bare er bleket i deler av lengden? (Om det ga mening)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Elara skrev (11 minutter siden):

Dette var nå ekstremt ujevnt - hva i alle dager har frisøren gjort her???!

Anonymkode: 62781...1e7

• Liker 5
Skrevet
Elara skrev (12 minutter siden):

Jeg hadde klagd om jeg var deg. Hver gang jeg har klaget på dårlig frisørjobb har de retta det opp gratis, så er verdt et forsøk.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Gjest Geitis
Skrevet

Ser ut som de ikke har mettet håret godt nok med blekemiddel når det er flekker midt i håret som ikke har blitt bleket. 

Ville vurdert å kreve pengene igjen og heller gått til en annen frisør om jeg skal være helt ærlig. 

Skrevet

Jeg synes ikke det ser så galt ut. Jeg ser at det ikke er helt jevnt, men det var det ikke før heller, ut fra før-bildet.

Ikke at jeg er frisør , men når ulike deler av håret har ulike utgangspunkt, må det vel bli sånn. De kan jo ikke bruke ulike fargeblandinger oppe, nede, på midten osv.

Det ser ut som det er de samme partiene som er ujevne både før og etter, så dette vil jeg tro er sånn det må bli. Hvis de skulle ha bleket alt likt her, vil jeg tro at blandingen ville ha blitt så sterk at det neppe hadde blitt noe igjen av håret ditt. 

Skrevet
Elysion skrev (22 minutter siden):

Jeg hadde klagd om jeg var deg. Hver gang jeg har klaget på dårlig frisørjobb har de retta det opp gratis, så er verdt et forsøk.

De har allerede bleket det engang til, og det ble forsatt værende slik :((

Skrevet

Du har et tydelig belte på håret som ikke har tatt fargen ordentlig, og dette må tas om igjen.. Men da legger de bare i bleking I belte og sjekker ofte hvordan blekingen tar.. Jeg ville dratt tilbake og sagt at du ikke er fornøyd med belte 😜

AnonymBruker
Skrevet
Elara skrev (21 timer siden):

Jeg tror det bare er du som syns det ser stygt ut fordi det er uvant. Jeg følte også håret mitt så helt fucka ut av dårlig farging den første uken eller to etter frisør besøk, men nå er jeg vant til det og er fornøyd etter noen runder med lilla sjampo og ser tilbake på bilder fra når jeg var misfornøyd og kan ikke se hvorfor nå 

• Liker 1
Skrevet
Elara skrev (21 timer siden):

Det der kan du klage på!

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tror det bare er du som syns det ser stygt ut fordi det er uvant. Jeg følte også håret mitt så helt fucka ut av dårlig farging den første uken eller to etter frisør besøk, men nå er jeg vant til det og er fornøyd etter noen runder med lilla sjampo og ser tilbake på bilder fra når jeg var misfornøyd og kan ikke se hvorfor nå 

Du kan da ikke være seriøs?

Du ser da tydelig at dette er en slett jobb! Mtp hva det koster å farge/stripe/bleke hos frisør, så bør det være ordentlig utført!

Jeg sluttet å gå til frisør, da 7 (!) forskjellig frisører ALDRI klarte å få håret mitt gjevnt og fint. Endte også så og si alltid opp med grillet og ødelagt hår. Gjorde jeg jobben selv derimot, slapp jeg å betale i dyre dommer for slett frisørarbeid.

TS, søk opp Color By Bente på insta, og få hjelp av hun! Med mindre du får rettet opp i det hos frisøren du har vært hos😊

• Liker 4
Skrevet
On 4/2/2022 at 3:59 PM, Elara said:

Nei, blir aldri bedre etter vask. For da vasker du gjerne ut toningen/glansvasken de har kamuflert sitt dårlige arbeid med. Snakker av erfaring🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde klaget, dette er slurvete utført jobb. du skal ha enten ny og bedre bleking, eller pengene tilbake. 

Anonymkode: aa8cb...d45

• Liker 3
Skrevet
Khaleesey skrev (3 minutter siden):

Nei, blir aldri bedre etter vask. For da vasker du gjerne ut toningen/glansvasken de har kamuflert sitt dårlige arbeid med. Snakker av erfaring🙄

Ja, det er min erfaring også. At man må betale i dyre dommer for denne etterbehandlingen som kjapt etterpå glir ut… Og som alltid er et tillegg på 400+. Når det alltid er nødvendig burde de oppgitt stripe-pris inkl dette.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

jeg hadde klaget, dette er slurvete utført jobb. du skal ha enten ny og bedre bleking, eller pengene tilbake. 

Anonymkode: aa8cb...d45

Det er ikke noe som heter, du skal. Eller penger tilbake. Det er opp til frisøren og avgjøre.

Hun kan prøve. Det er noe annet. 

Men jeg syns ikke resultatet var så veldig ille. 

Anonymkode: 510ef...b5a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...