Gå til innhold

Flørting eller bare høflig/hyggelig

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når vet du om noen flørter med deg eller bare er hyggelig/høflig? 

jeg er en godt voksen skilt dame med 2 barn. 

jeg har kunn hatt 2 langvarige forhold å 4 sex partnere . Den ene var eksmannen. 

Har vært singel og fornøyd med det i 6 år. 

men jeg klarer ikke plukke opp når menn flørter eller bare hyggelig mor meg, før kollegaene eller venninnene mine påpeker i etterkant at han flørta meg. 

jeg er ikke sjenert til vanlig, men er sykt sjenert å innadvendt i møte med menn. Klarer inne få bort å flørte med en jeg finner attraktiv å ser bort en annen vei så fort de ser mot meg.  Verdens mester i selv sabotasje😉

jeg trener i studio 4 ganger i uka. Par menn der som jeg ser er der regelmessig. De prøvde si hei noen ganger, jeg ignorerte den å lot som jeg ikke hørte elle så dem. Så sjenert er jeg. 

da en av de begynte å legge vekter på vektstanga for meg ble jeg så sjenert flau viste ikke hvor jeg skulle gjemme meg. 
 Da det skal nevnes at han er ganske kjekk også.  Vanskelig å ignorere når de prøver være hyggelig å stiller seg rett foran deg. 

prøver han å bære hyggelig eller prøver han å flirte ? 

jeg kan tydeligvis ikke forskjelle n😁😂

Anonymkode: 2d23f...1da

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hovedregelen er: mann flørter, kvinne er hyggelig, og så kommer unntak. 

Om det ikke er direkte flørt de driver på med, så er det helt klart en situasjon der de er åpne for samtale og kontakt.  Du høres så klein ut, at bare det å kunne føre en samtale med noen, vil være et stort framskritt.  Prøv å bare vær hyggelig tilbake,  så vil du fort finne ut om de tenker å be deg ut, eller vil at du skal sitte på fjeset deres, elns.

Anonymkode: 4b0a1...c7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet det når han ber meg på middags date. Gjør han ikke det rett ut så tar jeg det som bare hyggelighet. Hvis en jeg har kjent lenge spør meg om å møtes for en kaffe tar jeg det som vennekaffe ikke date. 

Anonymkode: b9963...d2c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Når vet du om noen flørter med deg eller bare er hyggelig/høflig? 

jeg er en godt voksen skilt dame med 2 barn. 

jeg har kunn hatt 2 langvarige forhold å 4 sex partnere . Den ene var eksmannen. 

Har vært singel og fornøyd med det i 6 år. 

men jeg klarer ikke plukke opp når menn flørter eller bare hyggelig mor meg, før kollegaene eller venninnene mine påpeker i etterkant at han flørta meg. 

jeg er ikke sjenert til vanlig, men er sykt sjenert å innadvendt i møte med menn. Klarer inne få bort å flørte med en jeg finner attraktiv å ser bort en annen vei så fort de ser mot meg.  Verdens mester i selv sabotasje😉

jeg trener i studio 4 ganger i uka. Par menn der som jeg ser er der regelmessig. De prøvde si hei noen ganger, jeg ignorerte den å lot som jeg ikke hørte elle så dem. Så sjenert er jeg. 

da en av de begynte å legge vekter på vektstanga for meg ble jeg så sjenert flau viste ikke hvor jeg skulle gjemme meg. 
 Da det skal nevnes at han er ganske kjekk også.  Vanskelig å ignorere når de prøver være hyggelig å stiller seg rett foran deg. 

prøver han å bære hyggelig eller prøver han å flirte ? 

jeg kan tydeligvis ikke forskjelle n😁😂

Jeg tror menn lett plukker opp at du blir helt satt ut, også fortsetter de. Det er nok en slags flørting ja, men om det er fordi de ER interessert eller om det en slags sport/selvbekreftelse er vanskelig å si.

Jeg hadde et crush på en som holdt på sånn, men i bunn og grunn så følte jeg han tråkka over grenser som viste at han ikke hadde respekt for meg. Så selv om jeg likte han så ble det likevel helt uaktuelt. 

Anonymkode: 2eec0...433

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tror menn lett plukker opp at du blir helt satt ut, også fortsetter de. Det er nok en slags flørting ja, men om det er fordi de ER interessert eller om det en slags sport/selvbekreftelse er vanskelig å si.

Jeg hadde et crush på en som holdt på sånn, men i bunn og grunn så følte jeg han tråkka over grenser som viste at han ikke hadde respekt for meg. Så selv om jeg likte han så ble det likevel helt uaktuelt. 

Hva gjorde du med situasjonen? 
hvordan går du frem med en du liker? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva gjorde du med situasjonen? 
hvordan går du frem med en du liker? 

Jeg bare tolka den. Hadde kontakt med han en stund, men gikk lei av at han ikke bare var direkt med meg men ville spille spill. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...