AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Del Skrevet 1. april 2022 Jeg har ønsket å komme inn på studiet og ta ny utdanning i lang tid. Pga andre forpliktelser, tilbakeslag osv så har jeg måttet bruke lang tid (år) på å ta opp fag for å forbedre poengsum til Samordna Opptak. Nå i vår tar jeg muligens opp mine tre siste eksamener, og jeg føler på presset om at «nå må du klare det». Jeg er utålmodig, for jeg har allerede brukt så mye tid på dette. Og jeg vet at skuffelsen blir stor hvis det ikke går i år heller.., Derfor - er det noen som «ser» noe, vil legge kort eller bare har et utrolig bra tips å komme med?🤎 Anonymkode: 88647...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Del Skrevet 2. april 2022 Ingen?🔮 Anonymkode: 88647...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Del Skrevet 2. april 2022 Det kan jo ikke vi vite noe om? Anonymkode: 10383...0b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #4 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jo ikke vi vite noe om? Anonymkode: 10383...0b6 Har du lest overskriften? «Enda en spå meg»-tråd 🙃 Folk spør stadig vekk om andre ting her inne, om noen kan «se»/føle noe rundt et spørsmål/en situasjon! Ofte spørres det om kjærlighet, men jeg tenkte; kan like godt spørre om dette!😄 Anonymkode: 88647...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Del Skrevet 2. april 2022 Siden du tror på spådommer, så TIPPER jeg NEI! Anonymkode: f2195...577 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Del Skrevet 2. april 2022 Det er ikke slik at alt står skrevet i stein, man har fortsatt fri vilje, og dette avhenger av om du gir alt i tiden før - og på eksamen. Tidslinjer er hele tiden i forandring, avhengig av hva du selv foretar deg. Anonymkode: 95559...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det er ikke slik at alt står skrevet i stein, man har fortsatt fri vilje, og dette avhenger av om du gir alt i tiden før - og på eksamen. Tidslinjer er hele tiden i forandring, avhengig av hva du selv foretar deg. Anonymkode: 95559...ff1 En poetisk måte å si "Fremtida har ikke skjedd enda, og ingen har magiske evner til å se inn i fremtida." Anonymkode: aaf28...f9d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Siden du tror på spådommer, så TIPPER jeg NEI! Anonymkode: f2195...577 Hva er egentlig poenget med å gå inn i en tråd og bare svare ufint og på en drittmåte? Gir det deg noe å trykke andre ned? For det er det du gjør. Du aner ikke hvor lei meg jeg potensielt kunne bli for kommentarer som dette, så hvorfor ikke bare la være? Gå og gjør noe hyggelig istedet. Anonymkode: 88647...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Del Skrevet 2. april 2022 Er du født i skorpionen (stjernetegn), er sjangsene dine store for å komme inn. Anonymkode: 6eed2...aac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det er ikke slik at alt står skrevet i stein, man har fortsatt fri vilje, og dette avhenger av om du gir alt i tiden før - og på eksamen. Tidslinjer er hele tiden i forandring, avhengig av hva du selv foretar deg. Anonymkode: 95559...ff1 Takk for svar! Jeg gir det jeg kan nå før eksamen ihvertfall, men føler uansett på usikkerhet/stress. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En poetisk måte å si "Fremtida har ikke skjedd enda, og ingen har magiske evner til å se inn i fremtida." Anonymkode: aaf28...f9d Kanskje! Jeg tror på at noen faktisk kan se inn i fremtida jeg da, og at mange IKKE kan det - og at det finnes mye lureri der ute så klart. Man skal ikke tro blindt på det, men å lage en tråd her som folk gjør stadig vekk, det må være lov uten å få masse halvfrekke kommentarer i retur. Laget overhodet ikke tråden for å provosere noen, den er tross alt ganske uskyldig… Anonymkode: 88647...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er egentlig poenget med å gå inn i en tråd og bare svare ufint og på en drittmåte? Gir det deg noe å trykke andre ned? For det er det du gjør. Du aner ikke hvor lei meg jeg potensielt kunne bli for kommentarer som dette, så hvorfor ikke bare la være? Gå og gjør noe hyggelig istedet. Anonymkode: 88647...545 Ja eller så viser jeg at slikt bare er tull og at det er bedre for folk å droppe slikt. Om du blir lei deg av slikt. Bli hjemme og unngå internett. Anonymkode: f2195...577 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja eller så viser jeg at slikt bare er tull og at det er bedre for folk å droppe slikt. Om du blir lei deg av slikt. Bli hjemme og unngå internett. Anonymkode: f2195...577 Jeg synes derimot at det er du som burde unngå internett, når du bruker det på den ufine måten du gjør. Fint om du går ut av tråden min, du har forsåvidt heller ingenting i den å gjøre ettersom du ikke tror på slikt. Jeg vet godt hva jeg tror og ikke tror på, og jeg har det fint med det. Og så kan du få tro eller ikke tro på det du vil, men opprett gjerne heller din egen tråd. Anonymkode: 88647...545 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #13 Del Skrevet 3. april 2022 Dytter denne opp!🤎 Anonymkode: 88647...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2022 #14 Del Skrevet 9. april 2022 Dytter!🌿 Noen som vil/kan? Anonymkode: 88647...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå