Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 19 nå, og hadde en ganske stram olabukse på meg i dag da alle gravidbuksene var på vask. Jeg var akkurat på butikken og mistet noe jeg hadde i hånden, jeg bøyde meg ganske raskt ned for å ta det opp og buksene strammet veldig akkurat der hvor livmoren er. Jeg fikk veldig vondt I venstre side med en gang, og det er nå ubehagelig å bevege meg. Kan jeg ha skadet fosteret? 

Anonymkode: 38a20...f5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Sikkert i ligamentene du kjente det. Pga at du bøyde deg, ikke pga buksa 🙂 Det skal heldigvis mer til enn det å skadet barnet i magen 🙂

• 4 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nei du kan bruke så trange bukser som vil uten at det kan skade barnet

Anonymkode: 7d3bb...963

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 22.00):

Jeg er i uke 19 nå, og hadde en ganske stram olabukse på meg i dag da alle gravidbuksene var på vask. Jeg var akkurat på butikken og mistet noe jeg hadde i hånden, jeg bøyde meg ganske raskt ned for å ta det opp og buksene strammet veldig akkurat der hvor livmoren er. Jeg fikk veldig vondt I venstre side med en gang, og det er nå ubehagelig å bevege meg. Kan jeg ha skadet fosteret? 

Anonymkode: 38a20...f5f

Kommander buksene til å oppføre seg. Makan… frekke bukser. Hvordan våger de… ellers saksøker du buksene dine. Du får true dem, kanskje det hjelper. 

Anonymkode: 0807e...ed7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Baby ligger i en vannballong trygt bak muskler og fett. 

Anonymkode: bdcf9...06d

AnonymBruker
Skrevet

I uke 19 har fosteret ekstremt god plass inni der enda så er ingenting jeg hadde stresset med. 

Anonymkode: a89df...bf0

• Liker 1
  • 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
On 4/26/2022 at 2:32 PM, AnonymBruker said:

I uke 19 har fosteret ekstremt god plass inni der enda så er ingenting jeg hadde stresset med. 

Anonymkode: a89df...bf0

Trange bukser kan aldri skade barnet uansett hvor trange de er, for er de så trange at de kunne det så er de umulige å få på

Anonymkode: 7d3bb...963

AnonymBruker
Skrevet

Neida, trange bukser er mer skadelig og ubehagelig for deg enn for babyen. Been there done that. Kjøp heller kosebukser og leggings ved siden av mamma buksene. Det har nemlig jeg gjort. Gull når man er tom i klesskapet 😁! Men hater trange dongeri fra før da:). 

Anonymkode: 4cd96...1cd

Gjest wwoman
Skrevet

Jeg brukte mine vanlige jeans i hele svangerskapet, måtte ty til strikketrikset etter hvert da

Skrevet

Husk at baby er inne i livmoren, ikke rett under huden til magen. Det skal LITT mer til å ta livet av ungen din enn en bukse...heldigvis!

• Liker 1
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...