AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Når det å kutte kontakt ikke er et alternativ som følge av nær relasjon hva gjør du? Min erfaring er at de sterkt drevet av intense emosjoner, et umettelig oppmerksomhetsbehov, søk for bekreftelse og anerkjennelse, ikke minst et eksplosivt sinne. Lite til ingen empati og kontrollbehov som ikke ligner grisen. Det er ganske krevende å forholde seg til selv i voksen alder+kjennskap til hvordan sånne folk tenker og handler. Møter man de hardt mot hardt så blir alltid stygge konfrontasjoner og konflikter, og det er veldig vanskelig å finne noe mellompunkt siden er så forbanna sta og tror de alltid har rett. Alt annet er liksom et svik mot deres ego, og det er deres beste venn. Det er så utrolig patetisk, samtidig frustrerende og skadende på en og samme måte. Når godt voksne folk er fullblown narsisister så skal d f meg godt gjøres og snu dem. Selv med verdens mest tolmodige terapeut. Eller? Anonymkode: a95ba...a73 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Du får ikke endret dem. Må du forholde deg til dem, ikke vis følelser. Svar kort. Anonymkode: 061e3...467 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Gav beskjed til min søster om at hun ikke kunne oppføre seg på en slik måte. Hun ble rasende og hylte at hun aldri mer skulle snakke med meg. Det er utrolig befriende å slippe å ha kontakt med en så sterkt manipulerende person, min andre søster er dessverre fortsatt en «flying monkey». Anonymkode: ab7b0...643 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Gav beskjed til min søster om at hun ikke kunne oppføre seg på en slik måte. Hun ble rasende og hylte at hun aldri mer skulle snakke med meg. Det er utrolig befriende å slippe å ha kontakt med en så sterkt manipulerende person, min andre søster er dessverre fortsatt en «flying monkey». Anonymkode: ab7b0...643 Søsken kan man kutte kontakt med. Anonymkode: 061e3...467
Nysgjerrig_bris Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gav beskjed til min søster om at hun ikke kunne oppføre seg på en slik måte. Hun ble rasende og hylte at hun aldri mer skulle snakke med meg. Det er utrolig befriende å slippe å ha kontakt med en så sterkt manipulerende person, min andre søster er dessverre fortsatt en «flying monkey». Anonymkode: ab7b0...643 Bra vi er fler som vet hva dette er:P man blir hvertfall god på å gjenkjenne gaslighting og de andre hersketeknikkene som følger med 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 9 minutter siden, Nysgjerrig_bris said: Bra vi er fler som vet hva dette er:P man blir hvertfall god på å gjenkjenne gaslighting og de andre hersketeknikkene som følger med Bra å ha i bagasjen når det kommer til partnervalg! Anonymkode: 061e3...467
Nysgjerrig_bris Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bra å ha i bagasjen når det kommer til partnervalg! Anonymkode: 061e3...467 100% 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Jeg orker ikke å sitte på samme rom som sånne folk. Da får man garantert masse søppel og dritt rett i fleisen, hele forbanna tiden. Hvis man sitter på ett helt annet rom (og for eksempel hører på musikk, eller lignende) så slipper man i alle fall å høre på dem ansikt-til-ansikt hele tiden. de kommer fremdeles med masse dritt, og klager over at ingen andre gidder å tilbringe tid sammen med dem. Men man slipper i alle fall høre dem. Anonymkode: 3bbdb...0b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå