AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg så de hånd i hånd nettopp, første gang. Ett år siden det ble slutt mellom oss to... sønnen min sa, se der er pappa med ***. Han ville dra, ikke jeg. Hvor mange kjenner på dette? Og vil det gi seg når jeg endelig får meg kjæreste? Kv32 Anonymkode: 9d026...ff0 1 9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Skjønner det er vondt. Helt vanlig det Kan gi seg med tiden ja helt uavhengig om du får kjæreste eller lever singel Og det kan også fortsette å være sårt selvom du får kjæreste Anonymkode: b3577...256 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Skulle ønske eksen fikk kjæreste, da hadde han nok slutta å være opphengt i meg selv om han gikk. Anonymkode: 77365...a56 2
Gjest Lucius Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Jeg kjente ingenting annet enn «Jøss, har han endelig fått tak i ei?»
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Nå skal jeg være litt antipod til janteloven men altså... Synes det var lol. Jeg er en vakker, intelligent kvinne fra en familie som har hatt høy sosioøkonomisk status i mange generasjoner. Den nye dama var ingenting sammenlignet med meg og så heller ikke ut. Mulig hun er søtere og snillere, jeg er ikke akkurat verdens mest ettergivende person, men da jeg slo opp med han så tenker jeg at dette nok er en sånn "kasta ut av fin restaurant, spiser seg mett fra gatekjøkken" type situasjon. Det mest latterlige var ansiktsuttrykket hans når han så meg, han så flau ut. Jeg slo opp pga han behandlet meg som dritt, og da kunne han jo ha det så godt. Men tror ikke han har det så godt da 😂 Anonymkode: 7d406...37a 4
C8H10N4O2 Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 "Lykke til, jeg er glad det ikke er meg lenger". 1 3
AnonymBruker 42 Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 (endret) NEI! De aller fleste (ikke at det er så mange) er jeg oppriktig glad for at har funnet seg en, og noen veldig få andre synes jeg oppriktig synd på typen Det er selvsagt litt annerledes om det er barn inne i bildet, og jeg skulle jo faktisk ønske jeg hadde passet sammen men de aller fleste av kjærestene mine, men nå er jo ikke verden alltid sånn man skulle ønske den var heller, dessverre/heldigvis 😅 Endret 1. april 2022 av Beeblebrox 1
NewStart87 Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Jeg kommer til å få oppriktig vondt i meg på jentas vegne hvis jeg ser eksen med en ny. 3 1
Cornix Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 (endret) Svarte i feil tråd. Endret 2. april 2022 av Cornix
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #10 Skrevet 2. april 2022 Ja, det stakk litt.🤷♀️ Anonymkode: a9c6a...59f 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #11 Skrevet 2. april 2022 Nå fant min eks (gift i 18 år) seg en ny umiddelbart, og jeg har ennå ikke orket å møte henne. Dette selv om det var jeg som ville ut av forholdet og aldri vil tilbake. Han mishandlet meg psykisk og er en grusom mann. Forstå det den som kan. Anonymkode: 8ba5a...e26 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #12 Skrevet 2. april 2022 Gruet meg til det, men heldigvis er jeg penere enn hun nye, så da har jeg ingen grunn til å være sjalu. Anonymkode: 5934a...985 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #13 Skrevet 2. april 2022 Det var veldig merkelig, men ikke egentlig sårt. Det tok lang tid før jeg så min eks igjen, og det skjedde da vi krysset et gangfelt, i motsatt retning. Der kom jeg med ektemann og barnevogn i en retning, og han og ny dame i motsatt retning. Det var et øyeblikk der hvor vi så hverandre i øynene og var nok ganske satt ut begge to, med uvitende nye partnere med oss begge to. Jeg til og med et barn. Han sendte meg en melding etterpå angående at det hadde vært veldig rart. Som han et øyeblikk så hvordan livet kunne ha vært, om ikke... Jeg tok abort da vi gikk fra hverandre, på grunn av et svik (han mot meg), og for ham hadde det visst vært som å se en alternativ fremtid, da han så meg med barnevogn. Så tror øyeblikket var sterkere for ham enn for meg, men rart var det. Anonymkode: c879e...60a 3 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Skrevet 2. april 2022 Selvfølgelig ikke, var mer glad og lettet over at han er lykkelig. Hadde vi hatt barn sammen hadde det nok stilt seg annerledes. Da ville den nye dama betydd noe for meg og mitt liv, som omsorgsperson for mine barn, og uten at jeg kunne ha valgt henne. Anonymkode: 9a91c...53a 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #15 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er en vakker, intelligent kvinne fra en familie som har hatt høy sosioøkonomisk status i mange generasjoner. Den nye dama var ingenting sammenlignet med meg og så heller ikke ut. Mulig hun er søtere og snillere, jeg er ikke akkurat verdens mest ettergivende person, men da jeg slo opp med han så tenker jeg at dette nok er en sånn "kasta ut av fin restaurant, spiser seg mett fra gatekjøkken" type situasjon. Anonymkode: 7d406...37a AnonymBruker skrev (1 time siden): Gruet meg til det, men heldigvis er jeg penere enn hun nye, så da har jeg ingen grunn til å være sjalu. Anonymkode: 5934a...985 Godt dere har de riktige prioriteringene i orden og de gode verdiene på stell Anonymkode: 9a91c...53a 24 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Skrevet 2. april 2022 Nei absolutt ikke. Stakkars dame tenkte jeg. Importert fra Filippinene stakkars Anonymkode: 748e1...048 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #17 Skrevet 2. april 2022 Ja det stikker. Ikke fordi jeg er sjalu, er ferdig med mannen for lenge siden og glad for at jeg ikke må forholde meg til ham. Men det er en stor sorg at familien vår gikk i oppløsning. Anonymkode: 1561f...dc8 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Nå skal jeg være litt antipod til janteloven men altså... Synes det var lol. Jeg er en vakker, intelligent kvinne fra en familie som har hatt høy sosioøkonomisk status i mange generasjoner. Den nye dama var ingenting sammenlignet med meg og så heller ikke ut. Mulig hun er søtere og snillere, jeg er ikke akkurat verdens mest ettergivende person, men da jeg slo opp med han så tenker jeg at dette nok er en sånn "kasta ut av fin restaurant, spiser seg mett fra gatekjøkken" type situasjon. Det mest latterlige var ansiktsuttrykket hans når han så meg, han så flau ut. Jeg slo opp pga han behandlet meg som dritt, og da kunne han jo ha det så godt. Men tror ikke han har det så godt da 😂 Anonymkode: 7d406...37a En inteligent kvinne, bruker ikke lol:)! Og tror heller mer du behandlet han som dritt:). Anonymkode: 5f4b6...e44 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Gruet meg til det, men heldigvis er jeg penere enn hun nye, så da har jeg ingen grunn til å være sjalu. Anonymkode: 5934a...985 Aaawwww... hellendussen da... ingen oppegående kvinnfolk skriver sånn og oppfører seg sånn hvis de ikke er sjalu... :). Nytter ikke være pen på utsida hvis man er stygg på innsida vettu. Anonymkode: 5f4b6...e44 3
Wsl Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 Det var veldig vondt å se han med ny dame ett år etterpå… det var han som slo opp med meg fordi han ville være fri og singel og ha mer tilfeldig sex. Jeg følte meg ikke bra nok… Tilfeldig sex har jeg hørt at han ikke har fått tak i, men han fikk tak i henne et år etterpå. Det er ingenting gale med henne, jeg er bare knust over at han ikke ville være med meg lenger etter 5 år forhold.. jeg var så forelsket i han.. vi hadde så mange felles hobbyer, vi trente i lag på gymmet hver kveld, jeg følte meg så ivaretatt og beskyttet av han.. han holdt meg i hånden når vi gikk i mørke gater om kvelden og jeg elsket hvordan han kysset meg. I løpet av året vi var fra hverandre prøvde han å ta kontakt 3 ganger og få oss til å møtes.. det var julekort, det var invitasjon til nyleiligheten hans - jeg takket nei og faidet det ut… Han har en ny dame nå.. og det var vondt å se selv om det er riktig 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå