AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Vi har mistet katten vår og er desperat etter å finne ut hvorfor hun har vært borte over 1 uke. Er hun innestengt? Oppspist av en rev? Vi er så lei oss, og kattungen hennes savner også moren sin😿 ( Ja hun er kastrert, hvis noen lurte) Anonymkode: 41e6a...e62
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Jeg har absolutt ingen erfaring med det og vet ikke om jeg tror på det en gang, mest sannsynlig er det bare tull, men jeg har hørt mye positivt om sissel grana, ville tatt kontakt med hun. Det er også en gruppe på facebook som heter «dyrekommunikasjon & dyretolkning», der er det mange dyretolker. Har du sett på facebook savnede grupper? Der er det ofte masse tips til hva man kan gjøre om katten forsvinner. Anonymkode: aea7f...9b9 1 1
proghodet Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Bør ikke dyret være i nærheten for at man skal kunne tolke hva det føler? Og som om det ikke er svada nok, må man altså her kunne kommunisere med dyret telepatisk - selvom det kanskje har blitt spist av en rev? Jaja, verden blir ikke mer magisk enn man gjør den til selv, det er helt sikkert. 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har absolutt ingen erfaring med det og vet ikke om jeg tror på det en gang, mest sannsynlig er det bare tull, men jeg har hørt mye positivt om sissel grana, ville tatt kontakt med hun. Det er også en gruppe på facebook som heter «dyrekommunikasjon & dyretolkning», der er det mange dyretolker. Har du sett på facebook savnede grupper? Der er det ofte masse tips til hva man kan gjøre om katten forsvinner. Anonymkode: aea7f...9b9 Ja har faktisk vært i kontakt med Sissel Grana en gang for lenge siden da jeg passet en katt som klarte å stikke av midt i tjukkeste byen. Jeg betalte 800 kr og hun fortalte at hun så at katten var inne i en leilighet sammen med en gammel dame som hadde tatt den til seg. Dette hadde jeg litt vondt for å tro men så viste det seg at Dyrebeskyttelsen hadde fått napp og kontaktet meg. Katten hadde vært på loffen i 3 måneder og ble funnet på en veranda hos noen som kontaktet Dyrebeskyttelsen. Katten vår som er savnet nå bor på bygda langt uti huttiheita, hvor det hverken er dyrebeskyttelse eller egne facebook-grupper for savnede dyr. Takk for tipset. Ts Anonymkode: 41e6a...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå