AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg har vært syk i 10 år og skal nå prøve å komme inn i arbeidslivet. Jeg søker og søker jobber, men får ikke engang jobbintervju. Jobbspesialisten snakker hele tiden om at jeg har svært ettertraktet kompetanse. Er det noen som vet om jobbspesialistene faktisk er ærlig når det kommer til vurdering av kompetanse eller om de kun sier ting de tror klientene ønsker å høre? For jeg vil først og fremst i jobb, jeg er ikke spesielt kresen på arbeidsoppgaver eller lønn. Er redd for at jobbspesialisten kun gir meg falske forhåpninger, om at jeg kan få jobber jeg egentlig ikke har sjans på. Anonymkode: 90650...1ac
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #2 Skrevet 2. april 2022 Det er nok helt sikkert en kombinasjon. At de vurderer kompetansen din, men også prøver å motivere ut over det. Likevel er det umulig å vurdere om din jobbspesialist er ærlig, for jeg vet ingenting om din kompetanse og hvilke jobber du søker. Det tar tid å få seg jobb. Jeg er jurist og måtte søke i nesten ett år før jeg fikk min første jobb relevant til min kompetanse, og jeg har også en ettertraktet kompetanse. Hold ut! Anonymkode: b8c68...2ef
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #3 Skrevet 2. april 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Det er nok helt sikkert en kombinasjon. At de vurderer kompetansen din, men også prøver å motivere ut over det. Likevel er det umulig å vurdere om din jobbspesialist er ærlig, for jeg vet ingenting om din kompetanse og hvilke jobber du søker. Det tar tid å få seg jobb. Jeg er jurist og måtte søke i nesten ett år før jeg fikk min første jobb relevant til min kompetanse, og jeg har også en ettertraktet kompetanse. Hold ut! Anonymkode: b8c68...2ef Takk! Ja når du som jurist og uten hull i CVen måtte bruke ett år så skjønner jeg at jeg må vente en stund. Godt det ordnet seg for deg! TS Anonymkode: 90650...1ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå