AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Et spørsmål til dere menn. Ville dere datet en alenemor som er i 40-årene og med tanke på at det kunne utvikle seg til et forhold? Anonymkode: e99fe...be0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Siden barnefar og hans familie er helt ute av bildet, hvorfor ikke? Setter grensa på ett kull da, fler kull vitner for mye om dårlig dømmekraft. Anonymkode: 78e07...965 6 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Det er det mange menn som ønsker. Kjenner mange par. Anonymkode: 44a60...b6c 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Dvs en dame i førtiårene med barn? Anonymkode: 9e563...526
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Heller 45 enn 40 år. Hvis hun er 45 er det større sjanse for at unga er nærmere 15 og snart ute av redet. Anonymkode: 14e8d...e2d 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Siden barnefar og hans familie er helt ute av bildet, hvorfor ikke? Setter grensa på ett kull da, fler kull vitner for mye om dårlig dømmekraft. Anonymkode: 78e07...965 Søt du er.. Jeg er en av de med 2 forskjellige barnefedre, har ingen kull siden jeg ikke er en hund. Ikke singel da Hvorfor mener du at barnefar m fam må være helt ute av bildet? Unner du ikke barna å kjenne sin familie? Anonymkode: faecf...297 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor mener du at barnefar m fam må være helt ute av bildet? Unner du ikke barna å kjenne sin familie? Anonymkode: faecf...297 I og med at det her er snakk om en alenemor så er det jo ikke noen far i bildet. AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Heller 45 enn 40 år. Hvis hun er 45 er det større sjanse for at unga er nærmere 15 og snart ute av redet. Anonymkode: 14e8d...e2d Større sjanse, ja, men det er også mulig dersom hun er yngre enn førtifem også. Hilsen hun på 36 med konfirmant i år. Anonymkode: fd7eb...4a2 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Siden barnefar og hans familie er helt ute av bildet, hvorfor ikke? Setter grensa på ett kull da, fler kull vitner for mye om dårlig dømmekraft. Anonymkode: 78e07...965 Har selv barn med 2 forskjellige fedre. Vitner følgelig nok om tidligere dårlig dømmekraft, men har til gjengjeld lært av det. Ville faktisk ikke vært foruten mine tidligere feil og dårlige dømmekraft. Det er erfaringer som har gitt meg mye, og en evne til å vite hva jeg vil ha og ikke i livet. Anonymkode: e99fe...be0 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor mener du at barnefar m fam må være helt ute av bildet? Unner du ikke barna å kjenne sin familie? Anonymkode: faecf...297 Dette er jo snakk om mine preferanser, ikke om hensyn til unger jeg aldri har truffet, og som ikke er involvert i noen tidlig dating-fase. Hvis valget står mellom et forhold hvor det å måtte forholde seg til en x og hans familie, og det å slippe, er jo dette et opplagt valg for alle og enhver. Det samme gjelder garantert for kvinner hvis rollene hadde vært omvendt. Anonymkode: 78e07...965 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har selv barn med 2 forskjellige fedre. Vitner følgelig nok om tidligere dårlig dømmekraft, men har til gjengjeld lært av det. Ville faktisk ikke vært foruten mine tidligere feil og dårlige dømmekraft. Det er erfaringer som har gitt meg mye, og en evne til å vite hva jeg vil ha og ikke i livet. Anonymkode: e99fe...be0 Det er sant men om forholdet ikke holdt andre gangen en fikk barn, skjønner jeg noen stusser om det er bare uflaks eller noe mer (Selv hadde jeg ikke problem med at eksen min hadde barn med 2 forskjellige fedre) Anonymkode: 9b0a8...770 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis valget står mellom et forhold hvor det å måtte forholde seg til en x og hans familie, og det å slippe, er jo dette et opplagt valg for alle og enhver. Det samme gjelder garantert for kvinner hvis rollene hadde vært omvendt. Nemlig ! Er ikke alltid så gøy å bli eldre, men Gud så glad jeg er at jeg er ferdig med damer med hjemmeboende barn. Anonymkode: a7740...8a3 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 Helt uaktuelt å date kvinner med barn. Anonymkode: 25611...e2a 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det er sant men om forholdet ikke holdt andre gangen en fikk barn, skjønner jeg noen stusser om det er bare uflaks eller noe mer (Selv hadde jeg ikke problem med at eksen min hadde barn med 2 forskjellige fedre) Anonymkode: 9b0a8...770 Ja årsakene er jo mange, og forskjellig i hvert enkelt tilfelle. Å lure på hvorfor er greit nok, men og automatisk stemple noen med negative egenskaper av den grunn er noe annet. Midtveis i livet så har de fleste tatt mange feil valg her i livet opp til flere ganger på den ene eller andre måten, men er ikke dermed sagt at man forblir slik av den grunn. Heller tvert i mot i mange tilfeller. Anonymkode: e99fe...be0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et spørsmål til dere menn. Ville dere datet en alenemor som er i 40-årene og med tanke på at det kunne utvikle seg til et forhold? Anonymkode: e99fe...be0 Ja, kunne datet en alenemor med barn så lenge de ikke er helt små. Små barn setter en for stor begrensning på hverdagen med lite fleksibilitet og spontanitet. Anonymkode: d25f8...884 5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Heller 45 enn 40 år. Hvis hun er 45 er det større sjanse for at unga er nærmere 15 og snart ute av redet. Anonymkode: 14e8d...e2d Si faen ikke det. Veninna mi er 44 med en 3åring og en 7åring. Anonymkode: c78c4...2f4 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Et spørsmål til dere menn. Ville dere datet en alenemor som er i 40-årene og med tanke på at det kunne utvikle seg til et forhold? Anonymkode: e99fe...be0 Ikke sånn uten videre, nei. Anonymkode: ba76a...fb5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Setter grensa på ett kull da, fler kull vitner for mye om dårlig dømmekraft. Ikke minst, slike styrer jeg unna uansett. Anonymkode: ba76a...fb5 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #18 Skrevet 2. april 2022 For en mann uten egne barn er det nok ikke optimalt ? Og starte familie med en dame som har barn, da får man halv søsken og mye sjalusi og konflikter om arv som følge av det. Bare min erfaring som er vokst opp med konflikter og et dårlig forhold til halvsøsteren min som hater meg. Anonymkode: 2950b...2c9
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Skrevet 2. april 2022 Ja, med forbehold. Som frivillig barnløs er ikke stebarn noe jeg ønsker, men samtidig er det gjerne noe man bare må akseptere i den alderen. Ellers spørs det jo helt på hvor mange barn, hvor gamle, hvor mange fedre, hvorvidt de er involvert, og så videre. Stor forskjell på en datter på 20 som har flyttet for å studere, og fire barn i alderen tre til åtte, med tre forskjellige fedre der to av dem er halvkriminelle liksom. Anonymkode: e8274...291 6 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #20 Skrevet 2. april 2022 20 hours ago, AnonymBruker said: Et spørsmål til dere menn. Ville dere datet en alenemor som er i 40-årene og med tanke på at det kunne utvikle seg til et forhold? Anonymkode: e99fe...be0 Det spørs. Er du fortsatt stram etter fødsel? Anonymkode: 72b6c...48b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå