Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mann her som vurderer å barbere leggene mine for å lettere bli brun, smøre solkrem etc. Innafor?

Anonymkode: 6e66e...093

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om mange menn som gjør det, bryr meg ikke om det ,de gjør som de selv vil.

Personlig syns jeg det er finest med hår på menn da

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ser unektelig ganske feminint ut med legger uten hår på en mann... men du får velge selv. Jeg er kvinne, men jeg hadde lurt på om en mann var homofil eller crossdresser i smug om han barberte leggene, for at det skal være mer sexy med tynne strømpebukser når han tar kjolene sine på.

Anonymkode: 993c2...152

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke gay, men det ser helt dust ut. Ikke gjør det.

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Det er rimelig weird generelt sett... men har du en funksjonell grunn så fair enough, men når den "funksjonelle" grunnen er å bli lettere brun/lettere å smøre krem, så er vi fort tilbake til rimelig weird/gay.

Og hvorfor i all verden bryr du deg om hvor lett du blir brun på leggene? De ser uansett lysere ut uten hår enn med, så hvis poenget er at de skal se så mørke ut som mulig så går vel vinninga opp i spinninga med å barbere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg liker menn som tar vare på utseendet sitt, trimmer hår og er tan. 

Anonymkode: 29594...60a

• Liker 1
Skrevet

Ryddet for krenkende innhold,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

AnonymBruker
Skrevet

Det stikker godt når hårene gror ut igjen, så her må du barbere flere ganger i uka. Men kjør på, det vil uansett gro ut igjen hvis du eller dama ikke liker det. Bedre å ha gjort det, enn å ikke gjøre det og angre på at man ikke turte (pga. noen på et forum synes det er "feil").

Anonymkode: 2a1a7...8b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gay'este her er vel å spørre andre om leggbarbering.

Bare gjør det om du vil teste, vokser jo ut igjen og så trenger du ikke gjøre det igjen hvis du ikke likte det.

Anonymkode: 8acc7...90f

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke gay, men det er lite mandig og skikkelig turn-off.

Anonymkode: b8b85...85a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det faktisk er fint. Synes ikke legger som ser ut som apeben er fint i det hele tatt. Idrettsutøvere typ syklister og svømmere ser bra ut. Go for it, ts! 

Anonymkode: 59aa1...0fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du kan også ta brystet i samme slengen, hvis du vil. Ignorer gammeldagse, seksistiske haters. Det er 2022

Anonymkode: 59aa1...0fa

• Liker 1
Skrevet

Holder du på med sykling eller svømming, så er det bare å fjerne hårene. Som mange andre sier, så gror de ut igjen. Jeg forstår ikke greia med at det skal være lite mandig og turn-off.

Gjør som du vil, fjern de hårene som du har lyst til å fjerne. Ikke tenk på hva andre sier og mener, din kropp, ditt valg. Hårene vil gro ut igjen hvis du stopper å barbere beina.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 18.28):

Mann her som vurderer å barbere leggene mine for å lettere bli brun, smøre solkrem etc. Innafor?

Det er ingenting som heter gay i Norge, det heter homofil. 

Anonymkode: 938e6...c28

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 18.28):

Det er feminint å barbere leggene som mann, ja. 

Anonymkode: 938e6...c28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For å være politisk korrekt: I dagens samfunn hvor man skal aksepteres slik man er, så er det ingenting som heter å være gay fordi man gjør noe spesielt eller ikke. 

Er å barbere leggene stereotypisk homofile? Ikke som jeg vet. Og det burde ikke være det.

Jeg er for øvrig mann selv, og har faktisk akkurat barbert leggene. Av flere grunner. Jeg bruker en del kinesiotape på beina, ser ut som en varulv hvis jeg ikke gjør det, liker følelsen av hårløse bein, samt at jeg sliter med tørr hud og bruker å smøre beina. Mye bedre og lettere å fordele krem på hårfrie bein enn hårfulle bein. 

Ergo, selvfølgelig er det innafor, og jeg driter langt oppi hva andre mener om det. 

Ikke er jeg homofil heller. Og finner det forkastelig at noen skal plassere meg i en eller annen stereotypisk bås fordi jeg barberer leggene av ulike grunner. Det er ikke slik 2022 skal være.

Anonymkode: c2ac4...ea6

• Liker 3
Gjest Pommen
Skrevet (endret)

Lettere brun som glattbarbert? Nå har jeg hørt det å.

Samboer og brødrene mine har mye hår på beina og kroppen generelt, de alle blir mørk brune på sommeren. Kan virkelig ikke skjønne at det har noe å si, hår på beina er ikke like tett som på hodet.

Jeg ville ikke kalt deg gay kun fordi du barberer leggene dine, men jeg hadde alikevel styrt unna. Samme med menn som sminker seg og har hudpleierutiner på 10 forskjellige produkter. For meg personlig orker jeg ikke noen som bruker mer tid på badet enn meg, men det er såklart ikke gay å gjøre det. Du gjør det du føler for.

Endret av Pommen
AnonymBruker
Skrevet

Ikke nødvendigvis gay, men veldig turn of. Kan sammenligne det med damer som lar håret gro under armene. Ikke dermed sagt lesbisk, men for de aller fleste menn er det turn of.

Anonymkode: d1e2a...a75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...