AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Passet mitt er ugyldig i august. Mens jeg planlegger å reise i forbindelse med studiene til Afrika, landet jeg skal reise til krever at passet må være gyldig i minst 6 måneder fra man går inn i landet. Jeg har fått time 14. 05 og planlegger å reise fra slutten av august. Fikk vite at det er noe problemer med produksjon av pass. Noen som vet om det kommer til å ta lenger enn 3 uker for å få det nye passet? Anonymkode: c808b...401
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Bestilte nye pass for snart to uker siden, fikk de etter ca halvannen uke 😊 Anonymkode: 7182b...c75
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Passet mitt er ugyldig i august. Mens jeg planlegger å reise i forbindelse med studiene til Afrika, landet jeg skal reise til krever at passet må være gyldig i minst 6 måneder fra man går inn i landet. Jeg har fått time 14. 05 og planlegger å reise fra slutten av august. Fikk vite at det er noe problemer med produksjon av pass. Noen som vet om det kommer til å ta lenger enn 3 uker for å få det nye passet? Anonymkode: c808b...401 Passet vil jo ikke være gyldig uansett om du bestiller i mai da har passet ditt kun vært gyldig et par måneder. Anonymkode: 51aa5...4fc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Passet vil jo ikke være gyldig uansett om du bestiller i mai da har passet ditt kun vært gyldig et par måneder. Anonymkode: 51aa5...4fc Tror du har misforstått problemstillingen. Anonymkode: 6aab7...e95 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror du har misforstått problemstillingen. Anonymkode: 6aab7...e95 Så forklar da, for et pass utsendt i mai vil ikke ha hatt en gyldighetstid på seks måneder ved innreise i Afrika i august Anonymkode: 51aa5...4fc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så forklar da, for et pass utsendt i mai vil ikke ha hatt en gyldighetstid på seks måneder ved innreise i Afrika i august Anonymkode: 51aa5...4fc Det må være gyldig 6 måneder etter hjemkomst. Ikke 6 måneder i forkant. Anonymkode: 7182b...c75 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå