AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg har nesten ikke venner igjen, siden alle er opptatte med familien, og jeg ikke. Liker ikke rolige aktiviteter, som å sitte å strikke og sånt. Kunne tenkt meg klatring eller ridekurs, men må jo alltid gjøre alt alene. Er vel ikke så lett å bli kjent med folk på sånne aktiviteter heller. Er 36. Hva gjorde du for å øke mettverket ditt, og finket det? Anonymkode: 8e111...10b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Skjønner! Er 39 og liker heller ikke rolige aktiviteter. Ja, du kan bli kjent med folk på andre aktiviteter. Trening gruppetimer, løpeklubb, hva som helst egentlig - der du møter folk gjentatte ganger. Til jul arrangeres det noen ganger julebord og sommerfest til sommeren. Anonymkode: 2bc0c...00b 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Etter at vi fikk valp, har det åpnet seg massevis av muligheter for å bli kjent med nye folk. Anonymkode: 33937...e4a 2
AnonymBruker 42 Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har nesten ikke venner igjen, siden alle er opptatte med familien, og jeg ikke. Liker ikke rolige aktiviteter, som å sitte å strikke og sånt. Kunne tenkt meg klatring eller ridekurs, men må jo alltid gjøre alt alene. Er vel ikke så lett å bli kjent med folk på sånne aktiviteter heller. Er 36. Hva gjorde du for å øke mettverket ditt, og finket det? Anonymkode: 8e111...10b Joda, det er veldig "lett" å bli kjent med folk i sånne aktiviteter (om vi ser bort ifra strikking, kanskje 😅) Om du er åpen og klar for å møte nye mennesker så gjør du faktisk det : edit :Klatring er jo gøy og godt trening også. Har vurdert det selv, men ikke for å møte mennesker. Jeg kjenner/har kjent mange som møttes gjennom nettopp klatring, og noen som har møttes i gjenom ridning også, forresten Endret 1. april 2022 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 På turvenn.no treffer du folk som også ønsker å bli kjent med nye. Og gjøre aktive ting sammen. Anonymkode: 7587a...f81 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: På turvenn.no treffer du folk som også ønsker å bli kjent med nye. Og gjøre aktive ting sammen. Anonymkode: 7587a...f81 Har du prøvd det? Har sett det selv, men ikke prøvd Anonymkode: 2bc0c...00b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #7 Skrevet 2. april 2022 Vi bor i Norge, så ja...ekstremt vanskelig. Her må du passe inn i saueflokken. Skal du komme deg inn i en eksisterende flokk skal du virkelig kjempe hardt! Anonymkode: ccb20...828 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #9 Skrevet 2. april 2022 Meld deg inn i idrettslag, klatreklubb, røde kors el.l? Bli med i kor? Karatekurs for voksne? Her har også dansestudioet nybegynnerkurs for voksne. Fotoklubb, her møtes de ute på ulike interessante steder for å ta bilder. Mitt generelle inntrykk er at det å melde seg på enkeltkurs er noe som litt oftere gjøres sammen med noen en kjenner fra før, mens det å bli med i et klubb, lag, forening litt oftere er noe folk gjør på egenhånd. Anonymkode: 46f19...b4f 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #10 Skrevet 3. april 2022 Hvis du treffer noen på trening, kurs, jobbseminar osv. som du kan slå av en prat med, ikke la det dø ut. Invitér på kaffe, på vinkveld eller på middag. Og si gjerne at de kan ta med seg partner, søster, venn, en nabo. Jo fler, jo hyggeligere. Anonymkode: 92b6a...97b 2
smilo Skrevet 3. april 2022 #11 Skrevet 3. april 2022 Jeg anbefaler geocaching,com, og sleng deg med på eventer/ treff i nærheten der du bor., Det er en meget sosial gjeng som gjerne tar mot nykommere, og deler tips og triks.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2022 #12 Skrevet 4. april 2022 smilo skrev (20 timer siden): Jeg anbefaler geocaching,com, og sleng deg med på eventer/ treff i nærheten der du bor., Det er en meget sosial gjeng som gjerne tar mot nykommere, og deler tips og triks. Det er nok ikke noe for meg. Kanskje for litt spesielt interresserte. Anonymkode: 8e111...10b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå