AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Del Skrevet 1. april 2022 Jeg har bestilt ny telefon og det står nå på pakkesporinga mi at den er "underveis" og at estimert leveringsdato er i dag. Greia er, jeg begynner på jobb 20. Noen som har erfaring med sånn ca tid på døgnet PostNord pleier å levere pakker i butikk? Bor i Oslo. Anonymkode: a9ec7...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Del Skrevet 1. april 2022 Det er aldri helt godt å si med Postnord. Ble helt satt ut sist, da pakken kom på under et døgn, men ofte har jeg opplevd at de har sendt ting via Follo og Steinkjer selv om det skal fra Kristiansand til Larvik. Anonymkode: 34067...afc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Del Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Det er aldri helt godt å si med Postnord. Ble helt satt ut sist, da pakken kom på under et døgn, men ofte har jeg opplevd at de har sendt ting via Follo og Steinkjer selv om det skal fra Kristiansand til Larvik. Anonymkode: 34067...afc Ja, har hørt noen skrekkhistorier. Den skal jo bare fra Langhus til Oslo, så trodde ikke det kom til å ta så lang tid liksom. 😅 Anonymkode: a9ec7...a77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Del Skrevet 1. april 2022 Som oftest på ettermiddag/tidlig kveld. Har vært innleid der og jobbet til kl 19. Så skal butikken tømme og scanne pakkeburene. Anonymkode: 6cac2...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Del Skrevet 1. april 2022 9 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bestilt ny telefon og det står nå på pakkesporinga mi at den er "underveis" og at estimert leveringsdato er i dag. Greia er, jeg begynner på jobb 20. Noen som har erfaring med sånn ca tid på døgnet PostNord pleier å levere pakker i butikk? Bor i Oslo. Anonymkode: a9ec7...a77 Fikk du den i dag? Erfaringsmessig for meg er at hvis jeg ikke får hastemelding før kl 19 så kommer den ikke den dagen Anonymkode: 31260...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Del Skrevet 2. april 2022 Selv om de leverer på kvelden til post i butikk, så er det på ingen måte sikkert at butikkbetjeningen rekker sortere pakkene, og sende ut hentemelding. Anonymkode: f3652...0bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå