Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, 

Er du gravid og ønsker å være med på et dokumentarfilmprosjekt?

Mitt navn er Katja Høgset, jeg er regissør og holder på å utvikle en dokumentarfilm i samarbeid med produksjonsselskapet Indie Film. Tidligere har jeg laget filmene Selvportrett (2020) og Fengslet og forlatt (2018).

Dette prosjektet handler om overgangen til å bli mor og alle forandringene som skjer med deg som er vanskelig å sette ord på: tap av kontroll over kropp og følelser, usikkerhet og forventninger. Frykt for å føde, eller entusiasme og lyst. Ubeskrivelig smerte, kraft og utmattelse. En ny kjærlighet. For alltid ansvar for et nytt menneske. For alltid en ny identitet.

Jeg ønsker å komme i kontakt med kvinner som skal bli mor for første gang, og er på utkikk etter kvinner i følgende faser:

- tidlig i svangerskapet og skal på første ultralyd i løpet av april eller mai 2022

- har termin i april eller mai 2022

Jeg ønsker å ha en bredde i utvalget av kommende mødre, og er nå spesielt interessert i å snakke med kvinner med minoritetsbakgrunn, men alle innspill og bidrag mottas med stor takk. Alle henvendelser behandles naturligvis konfidensielt. 

Dersom dette høres interessant ut, ta gjerne kontakt med meg på e-post: [email protected] for mer info og en uforpliktende prat om prosjektet.

- Katja Høgset

Hi,

Are you pregnant and want to take part in a documentary film project?

My name is Katja Høgset, I am a director developing a documentary in collaboration with the production company Indie Film. Previously I have made the films Self-Portrait (2020) and Fengslet og forlatt (2018).

This project is about the transition to becoming a mother and all the changes that happen to you that are difficult to put into words: the loss of control over your body and emotions, insecurity and expectations. Fear of giving birth, or enthusiasm and desire. Indescribable pain, power and exhaustion. A new love. Forever responsibility for a new person. Forever a new identity.

I want to get in touch with women who are going to be mothers for the first time, and I´m looking for women in the following phases:

- early in pregnancy and will have the first ultrasound during April or May 2022

- has a due date in April or May 2022

I want to have a variety of expectant mothers, and I am now particularly interested in talking to women with a minority background, but all input and contributions are received with great thanks. Of course, all inquiries are treated with confidentiality.  

If this sounds interesting, feel free to contact me by e-mail: [email protected] for more info and a non-binding chat about the project.

- Katja Høgset

Endret av Katja H

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...