AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg har vært i fast forhold i 15år. Og sexlivet har vært OK hele veien. Ikke supert, men OK.Nå i det siste har sexlysten fløyet i taket. Og mannen har reisearbeid, dermed mye borte. Så onanering har liksom vært svaret på å løse det. men når han er hjemme, tar han sjelden initiativ og ofte går jeg «all in» for å få noe. Jeg føler jeg byr meg frem uten at det har noen effekt. Og dersom det først slår til, så tar det minst en uke til neste gang… jeg ser på meg selv som attraktiv, og synes jeg er åpen og kreativ når det kommer til utfoldelse på soverommet. kan jeg få noen tips? Jeg vil bare ha mer sex… er det så mye å be om🤣 Anonymkode: 45285...507
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Dessverre er det jo slik at kvinnen skal alltid få ha sex når de vil, for mannen skal liksom alltid være kåt og klar. Men kvinnen kan alltid si nei, for om en mann maser om sex....da er helvete løs. Tenkt litt på dette? Kvinner gjennomsnittlig er dessverre veldig egoistiske når det kommer til sex. Anonymkode: a9a8e...c3a 1 4
Bamseklemmer Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Det jeg ikke skjønner at noen MÅ ha sex når de har høy sexlyst?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Synd du ikke er mann som klaget over manglende sexlysten til kvinnen. Da ville det ha vært din skyld fir at hennes sexkyst er så lav. Men skal vi følge den samme logikken og argumentasjon som kvinnen bruker fordi de har mistet sexlysten så må de mest naturlige spørsmålene være: Gjør du din halve del av husarbeidet? Som også inkluderer de typiske manneoppgavene som handling, dekkskifte, gressklipping mm? Tar du minst din halve del av plikter med barna, som også inkluderer all kjøring til og dra aktiviteter? Behandler du din mann med den respekt han fortjener? Gjør du mannehobbyer med han, eller fokuserer du kun på dine kvinnehobbyer? Hva er mannens kjærlighetsspråk, kommuniserer du hans språk eller fokuserer du kun på å få dekket ditt kjærlughetsspråk? Sist av alt, det er din skyld at mannen har mistet sin libido. Det kan ikke være noen annen naturlig forklaring på hans manglende sexlyst og sexdriv. Hilsen Hans(ine), 26 år Anonymkode: a0b31...f1c 3 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Synd du ikke er mann som klaget over manglende sexlysten til kvinnen. Da ville det ha vært din skyld fir at hennes sexkyst er så lav. Men skal vi følge den samme logikken og argumentasjon som kvinnen bruker fordi de har mistet sexlysten så må de mest naturlige spørsmålene være: Gjør du din halve del av husarbeidet? Som også inkluderer de typiske manneoppgavene som handling, dekkskifte, gressklipping mm? Tar du minst din halve del av plikter med barna, som også inkluderer all kjøring til og dra aktiviteter? Behandler du din mann med den respekt han fortjener? Gjør du mannehobbyer med han, eller fokuserer du kun på dine kvinnehobbyer? Hva er mannens kjærlighetsspråk, kommuniserer du hans språk eller fokuserer du kun på å få dekket ditt kjærlughetsspråk? Sist av alt, det er din skyld at mannen har mistet sin libido. Det kan ikke være noen annen naturlig forklaring på hans manglende sexlyst og sexdriv. Hilsen Hans(ine), 26 år Anonymkode: a0b31...f1c Om jeg gjør min halve del av husarbeidet; så gjør jeg alt. En gang i blandt lager han middag. jeg klipper gress, skifter dekk på egen bil, vasker biler ut- og innvendig, jeg handler. Vi betaler like mye inn på felleskonto i mnd, selv om han tjener mye mer. jeg er stort sett alene med barnet, han har reisejobb. behandlet mannen min med respekt. Han får gjøre som han vil stort sett hele tiden. Jeg lytter til det han har og si. Vi krangler ikke, vi kun diskuterer utdordringer. Og de er det få av. jeg kan høre på at han snakket om sine hobbyer, men er ikke så enkelt å bidra da jeg ikke kan dette. Men er med i samtalen der jeg kan bidra. Jeg spurte hva som var hans kjærlighetsspråk og forklarte hva det innebar, han spurte om han kunne få flere alternativ…. Men han trodde kanskje tid. han har ikke mistet det, det har aldri vært der. men takk for innspill. Anonymkode: 45285...507 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Dessverre er det jo slik at kvinnen skal alltid få ha sex når de vil, for mannen skal liksom alltid være kåt og klar. Men kvinnen kan alltid si nei, for om en mann maser om sex....da er helvete løs. Tenkt litt på dette? Kvinner gjennomsnittlig er dessverre veldig egoistiske når det kommer til sex. Anonymkode: a9a8e...c3a Det var ikke det som var formålet og få når man vil. Heller ikke å mase seg til… Det var spørsmål om hvordan kanskje øke hans interresse. Beklager at du følte deg truffet på noe vis. Var ikke meningen det. Anonymkode: 45285...507 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Bamseklemmer skrev (46 minutter siden): Det jeg ikke skjønner at noen MÅ ha sex når de har høy sexlyst? Jeg må ikke…. Jeg ØNSKER. Anonymkode: 45285...507 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg må ikke…. Jeg ØNSKER. Anonymkode: 45285...507 Du beskriver jo problemet selv i første innlegget. Har du prøvd kommunikasjon? Snakket om det? Etter 15år så kan du heller ikke forvente mye sexlyst igjen hos en partner. Anonymkode: a9a8e...c3a
Lyxros Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 Du kan sikkert få tips her, men det hjelper jo ikke nødvendigvis, det er bare du som kjenner han. Dere sier dere prater sammen, prater dere ikke om dette? Hvis det alltid har vært sånn så har nok lavere lyst, og det er jo synd at dere er så forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du beskriver jo problemet selv i første innlegget. Har du prøvd kommunikasjon? Snakket om det? Etter 15år så kan du heller ikke forvente mye sexlyst igjen hos en partner. Anonymkode: a9a8e...c3a Vi har prøvd, men han synes det er kleint. etter at jeg har gått inn for å bli en bedre versjon av meg selv, og fått bedre selvtillitt så tenkte jeg kanskje det ville hjelpe på. Han snakket om at det var grunnen før ihvertfall. At jeg var for stor og hadde for dårlig selvtillit altså. Anonymkode: 45285...507
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 Når dere har barnefri. gjør set romantisk soverom lys musikk det du eller begge liker. si nå går jeg på rommet å koser med meg selv, di kan bli me s om du har lyst😉 Anonymkode: ab5d2...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 Lyxros skrev (10 minutter siden): Du kan sikkert få tips her, men det hjelper jo ikke nødvendigvis, det er bare du som kjenner han. Dere sier dere prater sammen, prater dere ikke om dette? Hvis det alltid har vært sånn så har nok lavere lyst, og det er jo synd at dere er så forskjellige. Ja, det er synd. Men å snakke om det liker han ikke. Anonymkode: 45285...507
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, det er synd. Men å snakke om det liker han ikke. Anonymkode: 45285...507 Så du velger å være sammen med noen uten å kunne kommunisere? Da må du revurdere forhold, etter å ha gitt han nok sjangser. Anonymkode: a9a8e...c3a
sicario Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 Blir alltid overrasket at folk stikker tissen sin i partner, sleiker og suger på tissen til partner, kanskje tar tissen til partner i rumpa osv osv. Men å snakke om det, det er for kleint 🙄 4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du velger å være sammen med noen uten å kunne kommunisere? Da må du revurdere forhold, etter å ha gitt han nok sjangser. Anonymkode: a9a8e...c3a Å kjærde deg, det er ikket tema. Jeg elsker min mann. Er som ny-forelsket når jeg får hans oppmerksomhet. Får gåshud når han sier pene ting, jeg smelter som varm voks under berøringene hans. Så ja, jeg velger ham. Anonymkode: 45285...507
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 Dere har vedlikeholdt et ok sexliv hele veien, men trolig med en slak nedadgående kurve for ham? Inntrykket mitt, er at menns libido ikke svinger like fort og brått, som hos en kvinne. Hormonpreparater, og overgangsalder, kan gjøre mye med en kvinne, og det går begge veier. I tillegg har gjerne fysisk form mer å si for en mann. Noen menn kan jo bli fryktelig kåte med en ny kjæreste, men i dette tilfellet har han trolig funnet sitt basisnivå, og trives der. Hvis han har et ønske om å følge deg, så er det vel en sjekk av testosteron som er naturlig. Anonymkode: 94bfa...f06
feliek54 Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 Det er ikke lett når sexlysten er så forskjellig. Jeg kjenner til det lit. Det første du bør prøve er å snakke med han og si hvordan du har det med dine lyster. Du må være helt ærlig. Er viktig for dine følelser og dit humør å bli tilfredstilt. Det finnes mye sex leker som du kan vurdere selv om det ikke er det beste. Se lit på womanizer https://www.vita.no/nyheter2/womanizer-premium-eco-rose2. Den tror jeg er bra. Så finnes det også mye annet leker. https://www.vuxen.no/brands/you2toys/you2toys-love-machine. men best er å snakke med han
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #18 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Å kjærde deg, det er ikket tema. Jeg elsker min mann. Er som ny-forelsket når jeg får hans oppmerksomhet. Får gåshud når han sier pene ting, jeg smelter som varm voks under berøringene hans. Så ja, jeg velger ham. Anonymkode: 45285...507 For et svar, du er jo blind. Overser problemene du har belyst. Anonymkode: a9a8e...c3a
Trolltunge Skrevet 1. april 2022 #19 Skrevet 1. april 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Dessverre er det jo slik at kvinnen skal alltid få ha sex når de vil, for mannen skal liksom alltid være kåt og klar. Men kvinnen kan alltid si nei, for om en mann maser om sex....da er helvete løs. Tenkt litt på dette? Kvinner gjennomsnittlig er dessverre veldig egoistiske når det kommer til sex. Anonymkode: a9a8e...c3a Det er da ikke vi kvinner som påstår at mann alltid er kåte og klare for sex. Det er det menn som hevder, og mange menn overser glatt slike tråder som dette, og problemet med at kvinnen kan ønske mer sex enn mannen finnes liksom ikke ifølge svært mange menn. Støttet av kvinner som selv har lite behov for sex, som også hevder at det bare er slik at menn har større behov for sex. Det er liksom menn med høy lyst og kvinner med lav lyst som har fått talerett angående behov for sex for menn og kvinner. Vi kvinner med bra til høyt behov som har vært i forhold med noen menn er fullstendig klare over at det like gjerne kan være mannen som har minst behov for sex. Det trenger ikke engang være spesielt høyt behov hos en kvinne for at hun opplever at det likevel er høyere enn hos en god del menn. Selv er jeg storfornøyd om det er sex to ganger i uka. Kan gjerne bli tent til og med på mer, men basisbehovet er to ganger i uka. Menn hevder seg fort kåte "hele tiden ", men selv to ganger i uka har vært høyere enn behovet jeg har erfart hos flere menn jeg har vært sammen med. Masing om sex er ufint angående begge kjønn. Det er usexy og avtennende, uansett om det er kvinne eller mann som maser om sex. Det er en dårlig og lite konstruktiv måte å få sex på. Det har ingenting med kjønn å gjøre, bare at det generelt er en dårlig fremgangsmåte. Det gir mindre lyst hos den andre, ikke mer. Både menn og kvinner som maser om sex oppfører seg dumt. Egoistisk og ufint ja, men hvorfor henger du det på bare kvinner, når det er akkurat like ufint å oppføre seg slik uansett kjønn? Nå er jo forsåvidt vi kvinner lurt litt angående menns lystnivå og behov. Det er også lite konstruktivt og en stor kilde til misforståelser angående sex og behov at det stadig hevdes at menn har så mye høyere behov enn kvinner. Sannheten er at behov for sex er individuelt, på kryss av kjønn, og dersom det ble større ærlighet om det hadde det også vært betydelig enklere å ha skikkelige diskusjoner om sex. Premisser for å ha ordentlige diskusjoner angående lyst og behov er dårlige, for både menn og kvinner, når det feilaktig hevdes at menn har så mye større behov for sex enn kvinner, på generelt grunnlag. Det fører til at menn som ikke har så høy lyst som det skrytes om blir såre og føler at de angripes angående sin mandighet dersom kvinnen har mest lyst, og til at kvinner feilaktig tror det er noe galt med dem (eller med mannen) dersom hun har mest lyst. Er det ikke på tide, i 2022, å være ærlige om at lyst og behov ikke er likt fra kvinne til kvinne, og fra mann til mann, og at det at kvinnen er den som har størst behov for sex ikke er verken rart eller uvanlig det heller, fordi behov for sex er individuelt for både kvinner og menn? Hvordan skal det bli konstruktive diskusjoner om dette, når altfor mange tviholder på løgnen om at menn har større behov for sex enn kvinner generelt? Endret 1. april 2022 av Trolltunge 1 2
Gjest ABM Skrevet 1. april 2022 #20 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært i fast forhold i 15år. Og sexlivet har vært OK hele veien. Ikke supert, men OK.Nå i det siste har sexlysten fløyet i taket. Og mannen har reisearbeid, dermed mye borte. Så onanering har liksom vært svaret på å løse det. men når han er hjemme, tar han sjelden initiativ og ofte går jeg «all in» for å få noe. Jeg føler jeg byr meg frem uten at det har noen effekt. Og dersom det først slår til, så tar det minst en uke til neste gang… jeg ser på meg selv som attraktiv, og synes jeg er åpen og kreativ når det kommer til utfoldelse på soverommet. kan jeg få noen tips? Jeg vil bare ha mer sex… er det så mye å be om🤣 Anonymkode: 45285...507 Ikke mye å be om nei, kommunikasjon er løsningen som vanlig serru....bare snakk med mannen om å få ff..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå