AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg vet at det kkke er ulovlig å ta opp taleopptak man selv er med i, men spørsmålet mitt er: er det ulovlig å vise/la noen høre et taleopptak man selv er med i? Jeg har blitt utsatt for verbal, psykisk og fysisk vold i lang tid og har mye taleopptak og videobevis av alt som også politiet har fått som beviser. Problemet er at det jeg har gjennomgått er såppass sykt i folks ører at de ikke tror meg før jeg har spilt av klippene for dem. flere av mine venner har strigrått og knekt sammen foran meg når jeg har spilt dem av fordi de ikke skjønte hvor ille det var og tvilen de hadde før de faktisk fikk høre og se at jeg nesten har blitt drept flere ganger. Han jeg var med er jeg nesten sikker på er en narsissist (skal ikke slenge ut diagnoser), men de fleste rundt han som ikke er helt close tror han er verdens fineste og mest hjelpsomme mann - men vi som står han nærmest (foreldre, besteforeldre, søsken og kjæreste) vi ser hvilken tyrann han er… håper noen kan svare meg. Det er så vondt å se tvilen i øya på folk, men når de faktisk får se så går de nesten i oppløsning fordi det er så ille. Så er det jeg har gjort ulovlig? Og er det ulovlig å publisere det på nett? Har ikke tenkt til å gjøre det siste, det er mer nysgjerrig spurt Anonymkode: 265a3...f96
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Taleopptak* beklager. ts Anonymkode: 265a3...f96
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Det kan være ulovlig og straffbart å publisere det på nett. Så det skal du la være. Det kan slå tilbake på deg selv. Men du kan spille det av for en nær venninne o.l. Hva sier politiet til opptakene? Anonymkode: 1a3b9...01e
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Hadde spurt advokaten. Har du ikke advokat ring jussbuss. Men tror ikke det er ulovlig nei. Anonymkode: 1e544...bf4
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Vi hadde opptak i vær straffesak. Dette tema kom aldri opp i avhør eller i retten. Opptakene ble spilt av i retten som bevis. Jeg har kun spilt av for 2 venner. Kunne fint spilt av for flere av mine nærme venner og familie, men har ikke hatt lyst å utlevere han, selvom han har vært stygg mot meg og dømt for vold mot meg. Anonymkode: e44b7...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå