Gjest brudgom Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Hei Noen som har gode erfaring med cathering-firma i Trondheim? Pris og kvalitet www.2kokker.no har 3 retters til kun 200,- www.kulinarium.no har 3 retters til ca 350,- og ser meget delikat ut flere tips ønskes
Gjest Olava Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Hvis du tar en titt på Gule Sider, finner du mer...
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2005 #3 Skrevet 1. november 2005 Vi brukte Kulinarium i vårt bryllup, og det var KNALLBRA. Gjestene snakket om maten i flere måneder etterpå Har også vært i barnedåp, bursdag og julebord hvor de har laget maten- KNALL !! Kakene derfra er også supre. Anbefales
Gjest gjest1 Skrevet 1. november 2005 #4 Skrevet 1. november 2005 Søk på catering, så går det nok litt betre...
Jayli Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 Kan på det varmeste anbefale Haraldsselskapsmat. De var imøtekommende når det gjaldt våre ønsker og kom med innspill. De hørte etter på hva vi var ute etter, og prisen var ikke noe galt med. Giftet meg i august i år, og jeg syntes maten var aldeles nydelig. Beklager skrytinga men de var virkelig bra. 245,- pr.pers betalte vi for: Forrett: Chili og hvitløksmarinert kylling filet anrettet på en salat seng m/ingefærdressing Hovedrett: Urtemarinert sy vinefilet, sauterte grønnsaker, ovnsbakt poteter og spicy peppersaus Dessert hadde vi ikke fordi vi valgte å ha kakebord etter middag
Gjest brudgom Skrevet 2. november 2005 #6 Skrevet 2. november 2005 Ja, har hørt på forum at kulinarium har veldig god mat og de virker proffe og seriøse. Det er jo viktig at de leverer til avtalt tid osv... Har også vært i kontakt med Ladejarlen vgs og de lager også 3 retters fra 200-350,- alt ettersom hva man måtte ønske. Vil gi våre gjester en god og minnerik aften, men ikke til enhver pris... Men holder det å avtale tid med cathering-firma 6 mnd iforveien mhp meny? Det enkleste hadde vært takeaway fra McDonalds. HEHE "Plukk en doggy-bag ved inngangsdøra"
La Guapa Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 (endret) Anbefaler Kulinarium til alle og enhver. Maten er fantastisk, råvarene utsøkte og servicen upåklagelig. Vi har brukt dem flere ganger og jeg vil gi dem mine varmeste anbefalinger! Dere vil oppleve et firma som stiller med alt du måtte ønske også utover maten! (servitører, nydelig dekketøy osv..om dere måtte trenge det) De tok også kontakt med de andre leverandørene vi brukte i vårt bryllup(konditor osv.)Vi slapp å tenke på noe som helst! Innehaveren er verdens elskverdigste mann! Alt til en MEGET overkommelig pris. Jeg kan ikke få fullrost dem nok! Lykke til! La Guapa Endret 2. november 2005 av La Guapa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå