Gjest Anonymous Skrevet 15. oktober 2002 #1 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg ser at det er en del billige cd brennere ute på markedet nå (for 500-800kr). Er det noen som har noen erfaring med disse? Er de bra?? Tenkte jeg skulle kjøpe en.. Er det noen som dere anbefaler??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 15. oktober 2002 #2 Del Skrevet 15. oktober 2002 Har en som kostet i underkant av 800 og er kjempefornøyd med den. Det du bør se etter er hvilket brennerprogram som følger med. Gode programmer er Nero og Roxio (synes jeg da). Min er en Memorex og jeg fikk med Roxio, men jeg mener at de har begynt med Nero i stedet for. Anbefaler deg å kjøpe en brenner om du har lyst på det. Kjempeflotte greier. Det du bør sjekke først er om PC-en din har strømforsyning og IDE-kabel til denne. Da slipper du å fjerne den CD-stasjonen du allerede har. Det er samme type kabler som går inn i CD-romen som du skal bruke i brenneren. Hvis du setter i en brenner i tillegg til CD-rom skal du som regel flytte jumperen til midterste posisjon før du setter den inn i PC-en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 15. oktober 2002 #3 Del Skrevet 15. oktober 2002 Sørg for at du kjøper en brenner som har "burnproof". Da kan du gjøre andre ting på pc'en uten å være redd for at brenningen skjærer seg. Plextor har gode brennere, alle med burnproof. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå