AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #21 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Søvnparalyse. Jeg har kun auditive hallusinasjoner, ikke visuelle, og hører stemmer når jeg sovner. Det skjer ikke så ofte, mest ved langvarig søvnunderskudd og stress. Anonymkode: c4ff9...6db Søvnparalyse er ikke det du beskriver hvis det kun er lyd du hører Anonymkode: f3754...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 2. april 2022 #22 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 18.09): Kan grunnen til at jeg opplever dette være stress etter et samlivsbrudd kanskje? Anonymkode: a70df...386 Generelt stress kan sikkert forsterke dette, du er på «høygir» også skal kroppen og hjernen gire ned. Er du engstelig før du legger deg? Eller har du fine rolige tanker? Et tips kan være «white noise» det skaper en jevn dur som kan gjøre det enklere å gire ned og det er søvndyssende. Eksempelvis en vifte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #23 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 14.30): Jeg har det siste halvåret slitt med å sove, da jeg ofte blir vekt av at noen snakker, men det er jo aldri noen i rommet. Jeg bor alene, og hører ofte noen som har en samtale eller noen som sier noe til meg. Når dette skjer bråvåkner jeg. Dette skjer bare når jeg sover alene, og ikke hjemme hos foreldrene mine. Begynner å bli slitsomt.. Noen som vet hva dette kan komme av? (Nei jeg sikter ikke til spøkelser, men til hodet mitt..) Anonymkode: a70df...386 Eg veit dessverre ikkje kva du opplever. Men eg tenkte eg skulle nemne at søstera mi hadde det slik som deg. Tilfeldigvis tok ho ein del allergiprøvar og kutta ut kveitemjøl i maten då ho fekk utslag på dette. Då forsvann stemmene. Ho nemnde det for allergilegen (eller kva det no heiter), og legen sa at det var mange som opplevde det samme. Men det er lite forsking på dette, så det er ikkje godt å seia kva samanhengen er. Anonymkode: b4913...4d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #24 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Søvnparalyse er ikke det du beskriver hvis det kun er lyd du hører Anonymkode: f3754...b1a Jo, det er det: https://no.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse "Personen kan også oppleve hallusinasjoner, både via syn, hørsel og berøring, samt fornemmelser og overbevisninger for eksempel om at noe ukjent er til stede i rommet." Anonymkode: c4ff9...6db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #25 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jo, det er det: https://no.wikipedia.org/wiki/Søvnparalyse "Personen kan også oppleve hallusinasjoner, både via syn, hørsel og berøring, samt fornemmelser og overbevisninger for eksempel om at noe ukjent er til stede i rommet." Anonymkode: c4ff9...6db Nettopp, fornemmelse og overbevisning om at noe ukjent er tilstede i rommet. Man kjenner noen dra en i bena, sitte oppå brystet sitt osv. Søvnparalyse er ikke kun å høre noe Anonymkode: f3754...b1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #26 Del Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Eg veit dessverre ikkje kva du opplever. Men eg tenkte eg skulle nemne at søstera mi hadde det slik som deg. Tilfeldigvis tok ho ein del allergiprøvar og kutta ut kveitemjøl i maten då ho fekk utslag på dette. Då forsvann stemmene. Ho nemnde det for allergilegen (eller kva det no heiter), og legen sa at det var mange som opplevde det samme. Men det er lite forsking på dette, så det er ikkje godt å seia kva samanhengen er. Anonymkode: b4913...4d6 Anonymkode: b4913...4d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå