AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg har en åpnet forpakning med grillpølse i kjøleskapet, tenkte å steke og spise de to siste pølsene i dag. Men de har ligget der nå i ca 6 dager. Går det bra? Anonymkode: 8d117...8da
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Hvis de ikke lukter surt hadde jeg varmebehandlet dem godt og spist dem uten å blunke. Anonymkode: 526fb...1fb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Pølser holder i minst et par uker etter åpnet emballasje. Pølser er så fulle av dritt og salt at de holder lenge. Anonymkode: 3c464...5db
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pølser holder i minst et par uker etter åpnet emballasje. Pølser er så fulle av dritt og salt at de holder lenge. Anonymkode: 3c464...5db jeg tenkte det også, men så på forpakningen at det sto at åpnet forpakning holder 3-5 dager, så da turte jeg ikke spise de haha Anonymkode: 8d117...8da
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 Du lukter fort om pølsene er dårlige. Jeg ville ikke latt en pakke ligge åpen for lenge, men går ikke etter det som står på pakken, men etter det nesen min forteller meg. Om det enda lukter «pølse» av dem, er de enda gode og kan spises. Anonymkode: b5ca4...f92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå