AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 samboer jobber og studerer, mens jeg både studerer og jobber litt ved siden av. Men jeg ønsker meg mer jobb selvom vi prøver å få barn. Er det noen som har noen anbefalinger til steder å søke som ikke blir alt for utfordrene med tanke på tilpasninger? Helst ønsker jeg en stilling innenfor kontor og administrasjon. Det er også innen dette feltet jeg studerer nå. Anonymkode: cd019...bae
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 De fleste stillinger innen kontor og administrasjon krever vel minimal tilpasning. Stillesittende jobb, kanskje mulighet for hjemmekontor, ofte fleksitid. Skjønner ikke helt hva du mener Anonymkode: 9c14d...acf
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Jeg skjønner heller ikke utfordringen her. Hvis du jobbet i helsevesenet eller var snekker så hadde jeg forstått deg, men på kontor så har du det jo bekvemt og fint i fht et svangerskap. Mulighet til å gå på do når du trenger, å sitte når du trenger, osv. Anonymkode: 4b1b6...078
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå