AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Som overskriften. Ville du ha datet en kvinne som er ufør men arv innen ti år på omtrent 15 mill? Anonymkode: a478b...8c2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Som overskriften. Ville du ha datet en kvinne som er ufør men arv innen ti år på omtrent 15 mill? Anonymkode: a478b...8c2 Ja. Men måtte vi ha giftet oss og ikke skrevet noe særeie. Anonymkode: 889f4...ada 1
Gjest ABM Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Som overskriften. Ville du ha datet en kvinne som er ufør men arv innen ti år på omtrent 15 mill? Anonymkode: a478b...8c2 Og hva har noen av delene med om jeg ville datet deg eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Men måtte vi ha giftet oss og ikke skrevet noe særeie. Anonymkode: 889f4...ada Rettelse: Ja. Vi måtte ha giftet oss og ikke skrevet noe særeie. Anonymkode: 889f4...ada
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 15 mill er ingenting i dag... Så nei. Anonymkode: 3b54b...0b2 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Morsomt å spørre uføre menn om sånt. Og morsomt at de sier nei. Anonymkode: c39f7...b27 1
umAxa Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 (endret) Ta vekk penger og still spørsmålet på nytt: Ville du datet en ufør kvinne? Ja, med mindre man er avhengig av hennes karrière/inntekt og hennes handikap er noe du kan genuint akseptere og gi henne respekt og verdighet på lik linje med en ikke-ufør kvinne. Hvis du datet en ufør kvinne for hennes penger, så er du bare patetisk og burde se deg selv i speilet. Edit: Føler meg skitten av å bare være i nærheten av dette spørsmålet som er stilt... Endret 1. april 2022 av umAxa 5
Gjest laPistola Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 Hva i alle dager… jeg er ufør kvinne i redusert arbeid, med en arv på ca 10 millioner innen.. vil tro max 15 år. Obs, tvungen særeie på den ene hytta. Vil noen av dere menn date meg? ( Sorry at jeg kupper tråden, men er skikkelig desp og kåt)
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #10 Skrevet 1. april 2022 Kommer vel ann på kvinnen og hvorfor hun er ufør? Er hun ufør pga psykisk sykdom men har et enormt potensiale for forbedring? Eller er hun ufør pga en alvorlig kreft diagnose og mest sannsynlig er hun død innen 15 år. Anonymkode: 2500a...cb2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 laPistola skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager… jeg er ufør kvinne i redusert arbeid, med en arv på ca 10 millioner innen.. vil tro max 15 år. Obs, tvungen særeie på den ene hytta. Vil noen av dere menn date meg? ( Sorry at jeg kupper tråden, men er skikkelig desp og kåt) Hmm. Kommer an på hvor mye den hytta er verdt. Av de 10 mill. Anonymkode: 889f4...ada
Gjest ABM Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 laPistola skrev (8 minutter siden): Hva i alle dager… jeg er ufør kvinne i redusert arbeid, med en arv på ca 10 millioner innen.. vil tro max 15 år. Obs, tvungen særeie på den ene hytta. Vil noen av dere menn date meg? ( Sorry at jeg kupper tråden, men er skikkelig desp og kåt) 😂😂🌹...Blir samme svar til deg da... Hvis du er lynende intelligent, er et genuint godt menneske... har en brei fin bakende og vi i tillegg har sykt god kjemi blir det date... Skjønner ikke hva resten av tullet har med saken å gjøre....? 🤔
Gjest laPistola Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 ABM skrev (5 minutter siden): 😂😂🌹...Blir samme svar til deg da... Hvis du er lynende intelligent, er et genuint godt menneske... har en brei fin bakende og vi i tillegg har sykt god kjemi blir det date... Skjønner ikke hva resten av tullet har med saken å gjøre....? 🤔 Hø? Trodde det at jeg var ufør var teaser nok. Faens kravstore mannfolk.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 Tenker at grunnen til at man er ufør har alt å si. Ufør pga et eller annet fysisk? Ikke noe problem. Ufør fordi man har psykiske lidelser og knapt fungerer i hverdagen? Stort problem. Penger har ingenting å si. Anonymkode: d6a93...a26 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 47 minutter siden, AnonymBruker said: Som overskriften. Ville du ha datet en kvinne som er ufør men arv innen ti år på omtrent 15 mill? Anonymkode: a478b...8c2 Om noen er ufør eller ei er vel ikke så nøye bortsett i fra økonomien. Dersom du ar arving vil jo økonomien din være sikret, så da burde jo ikke det spille noen rolle heller. Et viktigere spørsmål er vel kanskje hva du er ufør på grunn av.... Er det fordi du blir en varulv ved hver fullmåne ville jeg betenkt meg, men er det fordi du har muskel/skjelettlidelser eller annet som ikke påvirker psyken spiller det ingen rolle for meg i allefall. Anonymkode: 00f86...014
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 Jeg ville selvsagt ikke dumpet en partner som var ufør, men gå inn i et forhold med noen som er ufør, formue eller ikke, det hadde jeg nok ikke gjort. Anonymkode: 89128...849
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #17 Skrevet 1. april 2022 Eg og blir rik av arv. Anonymkode: 427b1...787
Gjest laPistola Skrevet 1. april 2022 #18 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Eg og blir rik av arv. Anonymkode: 427b1...787 Så stas. ( er 15 mill rik i dag ? )
Fluefisker1 Skrevet 1. april 2022 #19 Skrevet 1. april 2022 Kunne jeg blitt sammen med en ufør kvinne som er arving? Ja, det kunne jeg, men det ville vært uavhengig av at hun er arving. Ville aldri valgt en kvinne basert på annet enn at vi passer sammen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #20 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Men måtte vi ha giftet oss og ikke skrevet noe særeie. Anonymkode: 889f4...ada Og menn kaller kvinner golddiggers... Anonymkode: 94f53...ff9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå