Gå til innhold

Fine oppbevaringsbokser?

Anbefalte innlegg

Gjest Lunaris
Skrevet

Noen som har gode tips til fine oppbevaringsbokser på ris etc? Helst litt store.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det vil være enklere for deg å eventuelt google litt for å se på bilder. Clas ohlson, kitchn, ikea osv. har mye fine og forskjellige oppbevaringsbokser som er beregnet til oppbevaring av mat.

Anonymkode: 76ca9...b78

• Liker 1
Gjest Lunaris
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror det vil være enklere for deg å eventuelt google litt for å se på bilder. Clas ohlson, kitchn, ikea osv. har mye fine og forskjellige oppbevaringsbokser som er beregnet til oppbevaring av mat.

Anonymkode: 76ca9...b78

Ønsker anbefalinger, gjerne erfaringer osv her på forumet, ikke å sitte og Google meg blind. 

Skrevet

Jeg liker mine krukker fra Raw. De er i 4 forskjellige størrelser, også har de en som er lang nok til spagetthi. Liker å kunne se innholdet :)

A34377D9-54E7-4BD8-A2FA-B8FCFDD1D417.png

image.jpg

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker norgesglass av typen med klemme og glasslokk.  De største er 22 cm høye.  I dem har jeg alt av spaghetti, ris og pastatyper.  I de litt mindre har jeg nøtter, sylteløk, oliven, sukker, salt osv.  Har sort kjøkken i landstil, med åpne hyller på en hel vegg.  Synes norgesglass passer inn i stilen.  

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...