AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #61 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Mener det er denne han har brukt: https://www.farmasiet.no/catalog/hud-og-har/fot/vortemiddel-naf-kollodium-101,5005861?gclid=EAIaIQobChMItNnS2ZXz9gIVlkeRBR2YMwsdEAQYASABEgLy5vD_BwE TS Anonymkode: d98d5...731 Usikker på om det er akkurat denne men det står «wartec 0,15» på tuben min. Kanskje det er noe å teste ut. Med denne er det vekke på 2-3 dager, men det kan jo være jeg har «snille» vorter eller noe….. Anonymkode: cf31e...76c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #62 Skrevet 1. april 2022 Du trodde lenge det var nupper etter barbering? Vil det si at han fikk dette mens dere var sammen og ikke fortalte deg det??? Han gikk altså til legen med noe på kjønnsorganet sitt, fikk beskjed om at det var kjønnsvorter, gikk på apoteket og kjøpte behandling, så hjem til deg og latet som ingenting? Anonymkode: 543d1...710
Rosa Dartle Skrevet 1. april 2022 #63 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hadde ikke tatt i han om han hadde kjønnsvorter, det hadde vært grunn nok for å droppe fyren. Anonymkode: c489f...b24 Jeg synes dette er urettferdig. Jeg er heldig og har aldri hatt en kjønnssykdom selv, men jeg har venninner som var jomfruer og ble smittet med klamydia eller kjønnsvorter av sin første partner. Ellers.. Nei, jeg hadde ikke sugd mannen. Tror jeg hadde satt meg inn i det.. Man blir vel aldri kvitt det siden det er et latent virus? Hadde tatt vaksine og sugd ham i en periode han var uten symptomer.
AprilLudgate Skrevet 1. april 2022 #64 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Ja, det har min samboer nevnt. At det svir og gjør vondt. TS Anonymkode: d98d5...731 And 🤷♀️ Jeg har gått gravid og presset ut et menneske av kroppen. Prøvd å bli gravid via IVF i åresvis med endometriose - særdeles lite fysisk behagelig. Sprøyter, smerter, nåler inn i skjeden og ble satt i kunstig overgangsalder. Ble akuttinnlagt og hasteoperert. 8 år etter fødsel har jeg fortsatt smerter i bekken. Jeg måtte KLIPPE I TISSEN og hadde en jækla sugekopp av stål inni skjeden min som en lege halte og dro i av all makt. Om mannen min synes noe «svir på tissen» - så give me a fucking break 😅 Den kremen skal på. Ferdig snakka. 4 2
Gjest O.G. Skrevet 1. april 2022 #65 Skrevet 1. april 2022 (endret) Hvorfor har fyrer med kjønnsvorter sex for? For meg er kjønnsvorter dumpegrunn. Endret 1. april 2022 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #66 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du trodde lenge det var nupper etter barbering? Vil det si at han fikk dette mens dere var sammen og ikke fortalte deg det??? Han gikk altså til legen med noe på kjønnsorganet sitt, fikk beskjed om at det var kjønnsvorter, gikk på apoteket og kjøpte behandling, så hjem til deg og latet som ingenting? Anonymkode: 543d1...710 Ja, kanskje teit, men trodde faktisk det. Han har aldri hatt veldig mye. Han fikk det mens vi var sammen, ja. Han pratet aldri noe særlig om det, og sa bare plutselig at han hadde pratet med lege og fått noe for å fjerne det nedentil. Det bare «var der». TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #67 Skrevet 1. april 2022 O.G. skrev (59 minutter siden): Hvorfor har fyrer med kjønnsvorter sex for? For meg er kjønnsvorter dumpegrunn. Som sagt, vi har vært sammen i mange, mange år, og dette kan smitte på andre måter enn via seksuell omgang.. Du dumper vel ikke en fyr du har vært sammen med i 7 år (på daværende tidspunkt) fordi han får kjønnsvorter…. TS Anonymkode: d98d5...731 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #68 Skrevet 1. april 2022 Fløff skrev (1 time siden): And 🤷♀️ Jeg har gått gravid og presset ut et menneske av kroppen. Prøvd å bli gravid via IVF i åresvis med endometriose - særdeles lite fysisk behagelig. Sprøyter, smerter, nåler inn i skjeden og ble satt i kunstig overgangsalder. Ble akuttinnlagt og hasteoperert. 8 år etter fødsel har jeg fortsatt smerter i bekken. Jeg måtte KLIPPE I TISSEN og hadde en jækla sugekopp av stål inni skjeden min som en lege halte og dro i av all makt. Om mannen min synes noe «svir på tissen» - så give me a fucking break 😅 Den kremen skal på. Ferdig snakka. Hehe, har pressa ut et menneske selv ass. Sa bare hun som sa at det svei og gjorde vondt, at det samme sa typen. Ikke at det var grunnen til at han ikke behandlet ferdig.. TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #69 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Som sagt, vi har vært sammen i mange, mange år, og dette kan smitte på andre måter enn via seksuell omgang.. Du dumper vel ikke en fyr du har vært sammen med i 7 år (på daværende tidspunkt) fordi han får kjønnsvorter…. TS Anonymkode: d98d5...731 Vorter på kjønnsorganet smitter kun ved seksuell omgang. Anonymkode: f32da...340 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #70 Skrevet 1. april 2022 Hva faen?! Nei æsj. Hadde ikke hatt en partner med kjønnsvorter engang. Anonymkode: 3c54b...003 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #71 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hva faen?! Nei æsj. Hadde ikke hatt en partner med kjønnsvorter engang. Anonymkode: 3c54b...003 Hvorfor ikke? Så lenge de ikke har utbrudd så går det helt fint. Det kan skje med alle. Anonymkode: cf31e...76c
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #72 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Litt merkelig at jeg aldri har blitt smittet da om det er så smittsomt, når jeg har hatt sex med han mange ganger uten kondom… TS Anonymkode: d98d5...731 Har du tatt HPV vaksinen kanskje? Anonymkode: ee97f...15f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #73 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke spør. Er vel noe med at du skal behandle så og så ofte, så og så lenge, så skal du ta pause, så skal du behandle igjen - ettersom jeg har skjønt det. Så har han vel ikke fulgt dette slik han skulle… TS Anonymkode: d98d5...731 Han evner vel å bruke både klokke og kalender? Anonymkode: 730f8...0e1 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #74 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, kanskje teit, men trodde faktisk det. Han har aldri hatt veldig mye. Han fikk det mens vi var sammen, ja. Han pratet aldri noe særlig om det, og sa bare plutselig at han hadde pratet med lege og fått noe for å fjerne det nedentil. Det bare «var der». TS Anonymkode: d98d5...731 Fy faen. Dette hadde jeg aldri tilgitt faktisk. Anonymkode: 543d1...710 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #75 Skrevet 1. april 2022 Få ham til å dra og få fryst bort vortene hos hudlege. Jeg prøvde selv å pensle selv, men fikk det ikke bort ordentlig. Har ikke fått nytt utbrudd etter at jeg fryste dem. Jeg vaksinerte meg i tillegg i samråd med lege, da det i teorien kan få immunforsvaret til å reagere og jobbe mot viruset. For kroppen er ikke vortene noe som er så viktig å kvitte seg med, siden det er ufarlig. Den typen HPV som forårsaker vorter forårsaker ikke kreft, det er bare veldig sjenerende med vortene. Jeg håper aldri opplever vorter igjen, det var helt forferdelig da det sto på Anonymkode: 78bcf...8aa
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #76 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vorter på kjønnsorganet smitter kun ved seksuell omgang. Anonymkode: f32da...340 Er ikke det jeg leser på nett. TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #77 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har du tatt HPV vaksinen kanskje? Anonymkode: ee97f...15f Nei. Men kan tydeligvis være smittet uten å ha fått utbrudd. TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #78 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han evner vel å bruke både klokke og kalender? Anonymkode: 730f8...0e1 Han klarer ikke ta vitaminene sine engang, så da er det klart det blir kluss med denne smøringen og. TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #79 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Fy faen. Dette hadde jeg aldri tilgitt faktisk. Anonymkode: 543d1...710 Tror nok ikke han har hatt noen «baktanker». Vet ikke om han er så opplyst selv, for å være ærlig. TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #80 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Få ham til å dra og få fryst bort vortene hos hudlege. Jeg prøvde selv å pensle selv, men fikk det ikke bort ordentlig. Har ikke fått nytt utbrudd etter at jeg fryste dem. Jeg vaksinerte meg i tillegg i samråd med lege, da det i teorien kan få immunforsvaret til å reagere og jobbe mot viruset. For kroppen er ikke vortene noe som er så viktig å kvitte seg med, siden det er ufarlig. Den typen HPV som forårsaker vorter forårsaker ikke kreft, det er bare veldig sjenerende med vortene. Jeg håper aldri opplever vorter igjen, det var helt forferdelig da det sto på Anonymkode: 78bcf...8aa Hmm ja, er veldig fristet til å kreve at han fjerner det hvertfall! Men blir rart å plutselig henge meg så opp i det, når jeg ikke har gjort det frem til nå. Kun sagt at jeg ikke går ned på han så lenge han har de der greiene, og at jeg hadde gjort alt i verden for å få fjernet det om det var jeg som hadde det. Han vet jeg synes det er ekkelt. TS Anonymkode: d98d5...731 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå