AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hvorfor/hvorfor ikke? Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Er du gærn? Hadde ikke tatt med en ildtang engang. Anonymkode: 618c4...29b 12 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Hadde ikke tatt i han om han hadde kjønnsvorter, det hadde vært grunn nok for å droppe fyren. Anonymkode: c489f...b24 8 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 Kan ikke kjønnsvorter smitte til slimhinnene i munnen da? Hadde ikke tatt i en smittet fyr med ildtang en gang! Anonymkode: c7224...62c 5 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 Nei hvorfor i alle dager skulle jeg det... Anonymkode: 26736...5e5 6
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #8 Skrevet 1. april 2022 Her er det snakk om en mann som har hatt det lenge, uten å få det vekk (vært sløv med behandling som krever litt å følge opp). Er ikke snakk om mye på selve skaftet (nesten ingenting), men nok til at jeg hvertfall synes det er turn-off. Vi har vært sammen i mange år. Jeg har aldri hatt det, men heller ikke gått ned på han så lenge han har hatt dette (sikkert i 2-3 år). Har sagt at om jeg skal suge han, må han få det vekk først, men så har jeg lurt på om det er «urimelig» av meg. Om det er jeg som er fisefin. Han har ingenting på selve penishode. TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #9 Skrevet 1. april 2022 Litt merkelig at jeg aldri har blitt smittet da om det er så smittsomt, når jeg har hatt sex med han mange ganger uten kondom… TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #11 Skrevet 1. april 2022 Ja, det har jeg gjort allerede, og gjør det fortsatt. Det er det mest vanlige man kan ha i Norge. Tror ikke det kvalifiseres som en kjønnssykdom engang. Mange har det uten å vite det engang, flere tusen i Norge har det. Samboeren min informerte meg om at han hadde viruset når vi begyntr å date. Er ikke farlig, men man blir aldri kvitt viruset. Få får vorteutbrudd. Anonymkode: 84939...efc 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #12 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Litt merkelig at jeg aldri har blitt smittet da om det er så smittsomt, når jeg har hatt sex med han mange ganger uten kondom… TS Anonymkode: d98d5...731 Du er smittet, garantert men er ikke sikkert du får vorter, men viruset har du allerede. Anonymkode: 84939...efc 8
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #13 Skrevet 1. april 2022 Jeg har hatt kjønnsvorter selv. Hadde ikke sex da jeg hadde dem. Er ofte redd for at de skal komme tilbake, selv om det er mange år siden sist. Og da vet jeg med meg selv at jeg kunne aaaaaldri(!!!) hatt sex hvis jeg hadde noe tegn til noe slags vorte eller lignende. For det første fordi det er nasty as fuck. For det andre fordi det er veldig smittsomt og det ville vært respektløst ovenfor min partner å utsette han for smitte. For det tredje fordi det er nasty as fuck. Vet ikke om jeg en gang hadde klart å onanere alene om vortene hadde kommet tilbake igjen. Spiller ingen rolle hvor vanlig det vistnok er, det er fortsatt mega nasty og med mindre du selv er helt sikker på at du har viruset i kroppen så bør du IKKE ha sex med han. Jeg hadde nok heller ikke hatt sex med kjæresten min om han hadde fått vorter. Selv om jeg også har viruset. Altså, det er turn-off. Skikkelig turn-off. Anonymkode: 33e93...ca0 11 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #14 Skrevet 1. april 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Litt merkelig at jeg aldri har blitt smittet da om det er så smittsomt, når jeg har hatt sex med han mange ganger uten kondom… TS Anonymkode: d98d5...731 De fleste som er smittet får ikke synlige vorter. Så kan kan fint være smittet allerede. Dessuten kan det lang tid før smitte viser seg. HPV infeksjon er jo noe barn nå blir vaksinert motfor å unngå å spre dette virus til spesiel kvinners underliv hvor det kan fører til kreft. https://www.helsenorge.no/sykdom/kjonnssykdommer/kjonnsvorter/ Anonymkode: 77234...85b 9
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #15 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har hatt kjønnsvorter selv. Hadde ikke sex da jeg hadde dem. Er ofte redd for at de skal komme tilbake, selv om det er mange år siden sist. Og da vet jeg med meg selv at jeg kunne aaaaaldri(!!!) hatt sex hvis jeg hadde noe tegn til noe slags vorte eller lignende. For det første fordi det er nasty as fuck. For det andre fordi det er veldig smittsomt og det ville vært respektløst ovenfor min partner å utsette han for smitte. For det tredje fordi det er nasty as fuck. Vet ikke om jeg en gang hadde klart å onanere alene om vortene hadde kommet tilbake igjen. Spiller ingen rolle hvor vanlig det vistnok er, det er fortsatt mega nasty og med mindre du selv er helt sikker på at du har viruset i kroppen så bør du IKKE ha sex med han. Jeg hadde nok heller ikke hatt sex med kjæresten min om han hadde fått vorter. Selv om jeg også har viruset. Altså, det er turn-off. Skikkelig turn-off. Anonymkode: 33e93...ca0 Du har fortsatt viruset, som sagt blir du aldri kvitt det. Det er den harde fakta. Anonymkode: 84939...efc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #16 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, det har jeg gjort allerede, og gjør det fortsatt. Det er det mest vanlige man kan ha i Norge. Tror ikke det kvalifiseres som en kjønnssykdom engang. Mange har det uten å vite det engang, flere tusen i Norge har det. Samboeren min informerte meg om at han hadde viruset når vi begyntr å date. Er ikke farlig, men man blir aldri kvitt viruset. Få får vorteutbrudd. Anonymkode: 84939...efc Men min har vorteutbrudd… TS Anonymkode: d98d5...731
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #18 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men min har vorteutbrudd… TS Anonymkode: d98d5...731 Det hadde min også, jeg har ikke fått utbrudd selv om jeg er smittet. Les linken leger oppe. Anonymkode: 84939...efc
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #19 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har fortsatt viruset, som sagt blir du aldri kvitt det. Det er den harde fakta. Anonymkode: 84939...efc Ja men det vet jeg jo? Anonymkode: 33e93...ca0 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #20 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du er smittet, garantert men er ikke sikkert du får vorter, men viruset har du allerede. Anonymkode: 84939...efc Ok, ja da er det vel for sent uansett. Visste ikke at det var kjønnsvorter først. Trodde det bare var nupper etter barbering til å begynne med. Er det «farlig» på noe vis å ha viruset? Kan det få noen konsekvenser? TS Anonymkode: d98d5...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå