Gå til innhold

Folk som ikke lukker døren etter seg på arbeidsplassen min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hver dag opplever jeg at kollegaer ikke lukker døren etter seg, dette er gjentagende problematikk. Dette er veldig irriterende ettersom at jeg må reise meg opp fra stolen for å lukke døren. Dette er mislykkede barn av dårlige foreldre faen.

Anonymkode: 5dc47...1d2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hvem lot døren til tangerudbakken stå åpen?

AnonymBruker
Skrevet

Din egen kontordør? Du har eget kontor med egen dør? 

Anonymkode: 8d07b...afc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, egen kontordør.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo si i fra at de skal ta med seg døra når de drar (det betyr å lukke den).

Anonymkode: a4fc7...047

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hver dag opplever jeg at kollegaer ikke lukker døren etter seg, dette er gjentagende problematikk. Dette er veldig irriterende ettersom at jeg må reise meg opp fra stolen for å lukke døren. Dette er mislykkede barn av dårlige foreldre faen.

Ja, det er sikkert noe av det verdte en ksn oppleve! 
Jeg irriterer meg vanvittig over at jeg må lage maten min sjøl. 

Anonymkode: d1f5d...c7b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er sikkert noe av det verdte en ksn oppleve! 
Jeg irriterer meg vanvittig over at jeg må lage maten min sjøl. 

Anonymkode: d1f5d...c7b

du er mislykka du og

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

du er mislykka du og

Sikker på at du har eget kontor med egen dør?

Du høres ikke ut som noen som har en sånn type jobb.

Anonymkode: 8e11f...754

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Anonymkode: 5dc47...

Skrevet

Hva glemmer du sånn typisk da? 

Skrevet

Dette er sånt jeg også kunne ha reagert på hvis det er mye lyder og støy utenfor.

Du må sikkert bare venne deg til å oppdra dem, altså be dem om å lukke døra når de går. Eventuelt ta den passiv-aggressive varianten og henge en lapp på døra. 

AnonymBruker
Skrevet

Printe "lukk døren" og heng opp

Anonymkode: 4ad87...35e

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor sitter du med lukket kontordør egentlig? 

Anonymkode: 437e8...c59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Takk for informasjon/praten, vi snakkes. Lukker du døra bak deg?😊"

Har aldri jobbet noe sted der noen andre enn hovedsjefen har eget kontor. Vi har ikke en gang egne plasser, så høres ut som et luksusproblem med en enkel løsning. 

AnonymBruker
Skrevet

Kunne vært jobben min😅 jobber på eget kontor, og rett utenfor kontoret mitt er det et lokale med MYE lyd og fottrafikk. Og ikke minst så er det beinkaldt der da døren ut ofte står åpen. Så for å ha det sånn passe lydmessig og ikke minst ikke fryse meg halvt ihjel, så har jeg satt opp lapp på kontordøren min, og det helt uten passiv aggressivitet. Bare en vennlig påminnelse, og det hjalp for meg. Stort sett eneste som fremdeles glemmer å stenge døra er sjefen min😂

Men «mislykkede barn av dårlige foreldre» , seriøst, ta deg en bolle🙄

Anonymkode: dd8c4...0f9

Skrevet

Det er bare bra å bevege seg litt i løpet av dagen. Du bør takke dem for at de ikke lukker døren slik at du må reise deg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Din egen kontordør? Du har eget kontor med egen dør? 

Er det uvanlig?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa! Det er så irriterende! 😬😬😬

Jobber i skranken på et legekontor med venterom rett utenfor. Hvis døra står åpen hører alle på venterommet hva jeg sier i telefonen, som nesten alltid er svært sensitiv informasjon.

Alle skjønner at den døra MÅ være lukka, likevel buser de bare gjennom den og lar den stå der på vidt gap. 😬 Ikke bare må jeg reise meg fra stolen for å lukke den hele tiden, jeg må strekke meg max, for telefonledningen er akkurat kort nok til at jeg ikke når bort for å lukke døra selv. 😬

Det er de smarteste legene som er verst. Det er de samme som åpner alle skapdørene på pauserommet for å finne koppen sin, og så bare går uten å lukke noen av dem. Eller de åpner oppvaskmaskina og trekker ut nederste skuffen og bare går, sånn at nestemann inn får gleden av å snuble i den. Eller jeg kommer på jobb og alle skuffene er dratt ut av reolene sine fordi noen prøvde å finne en penn i går kveld. 

Jeg tror noen bare har for mye å tenke på så basisfunksjonene glipper. 

Anonymkode: b1c9a...416

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaaa! Det er så irriterende! 😬😬😬

Jobber i skranken på et legekontor med venterom rett utenfor. Hvis døra står åpen hører alle på venterommet hva jeg sier i telefonen, som nesten alltid er svært sensitiv informasjon.

Alle skjønner at den døra MÅ være lukka, likevel buser de bare gjennom den og lar den stå der på vidt gap. 😬 Ikke bare må jeg reise meg fra stolen for å lukke den hele tiden, jeg må strekke meg max, for telefonledningen er akkurat kort nok til at jeg ikke når bort for å lukke døra selv. 😬

Det er de smarteste legene som er verst. Det er de samme som åpner alle skapdørene på pauserommet for å finne koppen sin, og så bare går uten å lukke noen av dem. Eller de åpner oppvaskmaskina og trekker ut nederste skuffen og bare går, sånn at nestemann inn får gleden av å snuble i den. Eller jeg kommer på jobb og alle skuffene er dratt ut av reolene sine fordi noen prøvde å finne en penn i går kveld. 

Jeg tror noen bare har for mye å tenke på så basisfunksjonene glipper. 

Anonymkode: b1c9a...416

Jeg har tilgode å se et legekontor med dør  inn til helsesekretæren. Så bare at du har en dør er forbedring

Anonymkode: fbaaf...ded

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor sitter du med lukket kontordør egentlig? 

Anonymkode: 437e8...c59

For jeg kan surfe på nettet 

Anonymkode: 2359f...e31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...