Green_Harmony Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hei! Håret mitt bølger og krøller seg når det er vått, men så fort det tørker så blir det bare stort og fluffy. Har noen tips til produkter man kan kjøpe som samler håret, gir tyngde uten at det blir fett med en gang? Håret mitt er til skuldrene så det blir nærmest stående rett ut til tider 🙈 Sprayer jeg det ned med vann eller balsamspray så roer det seg og ser fint ut, for en staket stund 😅 Når håret var lengre så var det lettere, men jeg trives bedre med skulderlangt og ønsker gjerne å beholde det sånn..
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Jeg bruker en slags krem fra Redken. Tar den i når håret er vått. Spør frisør. Anonymkode: 2786d...cb6
Green_Harmony Skrevet 1. april 2022 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg bruker en slags krem fra Redken. Tar den i når håret er vått. Spør frisør. Anonymkode: 2786d...cb6 Hva slags krem? Har spurt frisører før, men tror de gir ut mye de samme tipsene basert på "tørt nordisk hår" 😅 Det jeg har fått tips om er Sebastian Oil serien, diverse oljer og en hårkur med en slags "flaske inni flaska" opplegg. Det koster en del penger og prøve og feile, så hadde vært kjekt med noen tips dersom andre også har den samme hårtypen 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå