AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Hva tenker menn om friidrett for kvinner? Er dette noe dere kunne tenkt dere å se på? Fatima Diame - Long Jump | 2022 World Indoor Championships - YouTube Anonymkode: 00f85...669
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Bærre lækkert. Men spøk til side, friidrett er veldig inkluderende i form av at damer (og menn) med ulike genetiske forutsetninger kan finne sin øvelse. Små og tynne, lange og tynne, velbygde og eksplosive, kraftige og sterke osv. Flotte damer i ymse fasonger! Anonymkode: 61dbc...d50
Gereon Rath Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Samme som jeg tenker om friidrett for menn. Gørr kjedelig. 3
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 det aller meste av idrett er fullstendig rævva å følge med på. kvinner eller menn som deltar har egentlig ikke noe særlig å si, i alle fall ikke for min del. Anonymkode: c214b...7b6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Skrevet 2. april 2022 Egentlig ikke noe jeg gidder å se men regner med at mange rekorder kommer til å bli slått nå som flere menn deltar i kvinneidrett. Anonymkode: c231e...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå