Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte en mann fra tinder. Kjemien var tilstede og vi hadde en god tone med mye flørting. Andre daten var hjemme hos han. Vi sov med hverandre, men det var det. Etter dette så blei han veldig tilbaketrukkend. Jeg sporte han om dette om han sa han var småstresset over situasjon, og han sa det føltes bra. Han innrømmet litt at han kanskje var litt feig. Meen han tok ikke mer intiativ til å møtes.

Skal jeg tolke det som at han ikke er intressert i noe mere?🤔

Anonymkode: ec635...7ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har DU tatt noe initiativ til å møtes? Kan jo være han venter på det samme dersom du ikke har gjort det. Vet selv mannfolk ønsker å føle at damene er intr og faktisk venter initiativ fra den siden også.

Og dersom du har gjort det, og han ikke vil, så hadde nok JEG tolket det som manglende interesse hvertfall, og det er en fair sak. Og om han er så feig at han er interessert men ikke tør å vise det, så er det kanskje uansett ikke noe å gå videre med?

Du skriver "kjemien var tilstede", men det er vel bare ut i fra ditt ståsted? Husker jeg var på en date en gang for mange år siden hvor jeg ikke følte det var NOE som helst der, mens han derimot synes det var rart jeg ikke ønsket å møte han igjen for vi likte hverandre jo så godt og kjemien var jo så bra når vi møttes.... Ehhh ja... for deg ja... 😛 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal tolke ham helt bokstavelig. Jeg vet ikke hva du har sagt, men han overtenker nok akkurat som en kvinne her, og er avhengig av bekreftelse hele veien inn. Den minste fare for avvisning og skuffelse, så velger han minste motstands vei. Mange menn er heller ikke vant til å forholde seg til følelsen av at det går mot noe mer, og han trenger tid til å tenke på det. Han kan jo risikere å få seg en kjæreste, og hva er skumlere enn det? 

Anonymkode: b20a0...27d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Møtte en mann fra tinder. Kjemien var tilstede og vi hadde en god tone med mye flørting. Andre daten var hjemme hos han. Vi sov med hverandre, men det var det. Etter dette så blei han veldig tilbaketrukkend. Jeg sporte han om dette om han sa han var småstresset over situasjon, og han sa det føltes bra. Han innrømmet litt at han kanskje var litt feig. Meen han tok ikke mer intiativ til å møtes.

Kjønnsorganene berørte ikke hverandre?

Anonymkode: 2aaab...e07

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kjønnsorganene berørte ikke hverandre?

Anonymkode: 2aaab...e07

Nei. Lå natta å snakket og pjusket. Blei litt kyssing da.

AnonymBruker
Skrevet
DrueSmoothie skrev (1 time siden):

Har DU tatt noe initiativ til å møtes? Kan jo være han venter på det samme dersom du ikke har gjort det. Vet selv mannfolk ønsker å føle at damene er intr og faktisk venter initiativ fra den siden også.

Og dersom du har gjort det, og han ikke vil, så hadde nok JEG tolket det som manglende interesse hvertfall, og det er en fair sak. Og om han er så feig at han er interessert men ikke tør å vise det, så er det kanskje uansett ikke noe å gå videre med?

Du skriver "kjemien var tilstede", men det er vel bare ut i fra ditt ståsted? Husker jeg var på en date en gang for mange år siden hvor jeg ikke følte det var NOE som helst der, mens han derimot synes det var rart jeg ikke ønsket å møte han igjen for vi likte hverandre jo så godt og kjemien var jo så bra når vi møttes.... Ehhh ja... for deg ja... 😛 

Deet har du rett i. Jeg vet jo ikke hva han tenker når vi ikke har snakket om det. Føle kanskje det er enda noe interesse der når han fortsatt tar kontakt da. 
kanskje det e som du sir at jeg burde ta intiativ til å møtes. Da får man sett om han er intressert eller ikke.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Deet har du rett i. Jeg vet jo ikke hva han tenker når vi ikke har snakket om det. Føle kanskje det er enda noe interesse der når han fortsatt tar kontakt da. 
kanskje det e som du sir at jeg burde ta intiativ til å møtes. Da får man sett om han er intressert eller ikke.

Og så ikke vær så feig selv. Si at du liker ham, og vil bli bedre kjent. 

AnonymBruker
Skrevet

Klart at du kan si til ham at du er interessert, det må da bare være et kompliment, og du vil finne ut hvor du står.

Men jeg får en følelse av at han ikke er like ivrig. Hvis han ikke er spesielt sjenert eller tilbaketrukket, så er det et dårlig signal om han tar lite kontakt. En som er forelsket vil vanligvis være mer på. Kan virke som at han prøver å fade ut kontakten mellom dere.

Anonymkode: 7bb86...3de

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja. Hadde han vært interessert så hadde han vist mer interesse, selv om han er "feig". 

Anonymkode: e09de...eab

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja. Hadde han vært interessert så hadde han vist mer interesse, selv om han er "feig". 

Hvordan vet du dette, er du et orakel? 

Ts, hva med å spørre han i stedet for en haug lavpanna orakler på internett? 

Anonymkode: af380...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva i alle dager er problemet ditt? 

TS spør om våre meninger, og hun får det. Det er en MENING, og ikke en sannhet. 

En mann som er interessert faller ikke bort sånn helt uten videre når han har fått henne på "kroken" og har en mulighet.

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Selvsagt kan hun spørre ham, og det vil hun nok gjøre.

Men hvorfor er du på forum, da? Er det ikke for å utveksle meninger, og spørre om hva andre tenker gjennom å delta i tråder, slik du gjør nå? Det er jo du som fremstår som lavpanna når du selv deltar på KG, men kritiserer andre for det samme.

Anonymkode: 7bb86...3de

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke klar for noe og dater dere ti ganger til så vil du tro dere er på vei til noe mens han kommer til å feige ut igjen og du blir såra. Dropp det 

Anonymkode: 257de...033

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Etter dette så blei han veldig tilbaketrukkend. Jeg sporte han om dette om han sa han var småstresset over situasjon, og han sa det føltes bra.

Det føltes bra for han å være småstresset? Høres sært ut. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Han ville bare ha sex. Når han fikk det, så ble han klein. For det er flaut å innrømme at han er en "sånn" type fyr.

Anonymkode: 2f7b7...73b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Han ville bare ha sex. Når han fikk det, så ble han klein. For det er flaut å innrømme at han er en "sånn" type fyr.

Anonymkode: 2f7b7...73b

Det manglet i alle fall én ting, for at dette skulle stemme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...