Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper dette blir en søt, koselig tråd.

Jeg er i et forhold med drømmemannen, og vi liker iblant å snakke om hvordan vi ble sammen, og hva vi tenkte og gjorde i starten. Er gått tre år, så litt morsomt å høre om hva den andre tenkte i datingperioden hvor man jo ikke tør si "alt" til hverandre.

Kjæresten min sa for en stund siden at i de første månedene av forholdet vårt, vasket han badet og pusset speilet nøye før hver gang jeg kom. Stakkars, og jeg tenkte ikke engang over det fordi jeg ikke er så opptatt av at alt skal være helt shinet.

Og så sa han at om jeg glemte igjen noe hos han, la han det ved puta når han skulle legge seg. Haha, jeg synes også det var søtt.

Sa også at han smilte lenge etter jeg hadde dratt, og at han følte en "jubel i hjertet" når han så meg.

Han pleide å handle inn mat og drikke han visste jeg likte, mens jeg trodde i starten at sånne ting alltid var der fordi vi likte det samme. ;) Han gjør det fremdeles da, men nå er det nok mer blitt en vane. :) 

Andre som har søte, fine ting de opplevde som var tegn på at han/eller hun var forelska i deg?

Anonymkode: 0ce72...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...