Gå til innhold

Hvordan kan man vite at man er plukket ut til kontroll? (Skattemelding)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg levere skattemeldingen en av de første dagene (Tirsdag 22.mars). Har ikke fått oppgjøret ennå, selv om mange som leverte etter meg har fått. Er det sannsynlig at jeg er tatt ut til kontroll og ikke får oppgjøret før til høsten da? 😓 Hadde ingen endringer i skattemeldingen, og er ikke selvstendig næringsdrivende. 

Anonymkode: 9f088...db9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg levere skattemeldingen en av de første dagene (Tirsdag 22.mars). Har ikke fått oppgjøret ennå, selv om mange som leverte etter meg har fått. Er det sannsynlig at jeg er tatt ut til kontroll og ikke får oppgjøret før til høsten da? 😓 Hadde ingen endringer i skattemeldingen, og er ikke selvstendig næringsdrivende. 

Lurer på det samme.

Anonymkode: 21076...e2b

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Opp :( 

Skrevet

Nei, det er ikke "sannsynlig". Det er helt tilfeldig når man får utbetalt pengene, det har ikke noe å si for når man leverte. Pengene utbetales her og der i tilfeldig rekkefølge, og noen får nå i mars, noen i april osv og utover til og med i juni, så et opphold i juli (har jeg lest) før utbetalingene starter igjen i august og holder på utover høsten til slutten av november. HELT TILFELDIG hvem som får når.

Men det er klart, NOEN blir jo tatt ut til kontroll, men at du synes det går tregt å få igjen, behøver ikke ha noe med saken å gjøre.

Jeg har heller ikke fått tilbake pengene mine ennå, men jeg tar det helt med ro. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...