AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg er kvinne i midten av tredve åra. Vil bare lufte ut litt. Jeg er singel, vet ikke hvor jeg skal eller vil. Mistet min jobb, vet ikke hvor jeg vil bo eller hva jeg vil jobbe med. Jeg vet ikke om jeg vil eller ikke vil ha barn. Er rådvill til det minste detalj. Jeg vet at jeg ønsker meg kjæreste men det blir ikke noe uansett hva jeg prøver. Om noen år er jeg 40z hvor ble det av tiden. Jo, har vært syk nesten hele livet mitt. Men har vært klar i noen år nå. Har ikke hus eller noe eiendeler. Alle rundt meg har kommet langt og lengre enn langt. Vil ikke ha alt men i alle fall hvite hvor jeg har lyst å etablere meg eller hva jobbe med. Synes det er sykt flaut at jeg er så gammel og vet ikke hvor jeg skal bo eller hva jeg vil med livet mitt. Tårene renner hver dag og jobbsøknader sendes i fleng overalt. Kan ikke beskrive hvor elendige jeg har det, tomt og råttent. Noen som har vært i samme situasjon som har klart å snu livet? Kan fortelle litt og gi håp 😊 Anonymkode: 559ce...59f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Sender deg en klem! Du må starte med de små tingene og få på plass de viktige, hva er viktig for deg, hvor vil du bo, hva vil du jobbe med? Anonymkode: 128cf...b33 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Altså; du bør gjøre ting i rett rekkefølge. Få orden på livet ditt, finn en jobb, finn et sted å bo, finn et sted i livet der DU har det bra. Så kan du begynne å tenke på å finne noen. En kjæreste er ikke noen som skal komme og "redde" deg.... Anonymkode: dd125...0d0
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 Veldig klar over at jeg ikke trenger en kjæreste som skal redde meg. Det har jeg ikke nevnt eller sagt. Anonymkode: 559ce...59f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #5 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Sender deg en klem! Du må starte med de små tingene og få på plass de viktige, hva er viktig for deg, hvor vil du bo, hva vil du jobbe med? Anonymkode: 128cf...b33 Skulle ønske jeg kunne hvite hvor og hva… Der jeg får napp, kanskje?. Men de plassene jeg får napp har vært skikkelig øde og langt vekk. Alle rundt meg tror jeg har det bra og jeg later som jeg har mye å gjøre og alt er bra. De vet ikke hva som ligger bak. Takk for klemmen. Anonymkode: 559ce...59f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #6 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Skulle ønske jeg kunne hvite hvor og hva… Der jeg får napp, kanskje?. Men de plassene jeg får napp har vært skikkelig øde og langt vekk. Alle rundt meg tror jeg har det bra og jeg later som jeg har mye å gjøre og alt er bra. De vet ikke hva som ligger bak. Takk for klemmen. Anonymkode: 559ce...59f Langt vekke fra hva? Svaret her vil gi deg en pekepinn på hvor du vil bo. Hva gav deg glede som barn? Har du hørt med nav om de kan hjelpe med jobb eller noen å snakke med? Anonymkode: b2a99...c13
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #7 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Langt vekke fra hva? Svaret her vil gi deg en pekepinn på hvor du vil bo. Hva gav deg glede som barn? Har du hørt med nav om de kan hjelpe med jobb eller noen å snakke med? Anonymkode: b2a99...c13 Avhengig av lege og sykehus som er nærme. Nav hadde ikke mye å tilby. Men de vet at jeg sliter. Anonymkode: 559ce...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå