Gå til innhold

Hvis du kunne "outsource" EN husarbeidsoppgave i hverdagen, hva ville det vært?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det åpnet seg en løsning som gjorde at du slapp EN oppgave relatert til hus og hjem resten av livet. Kan være alt fra brette klær, skifte dekk, fjerne edderkopper eller støvsuging. 

Jeg hadde definitivt valgt matlaging. Altså en sjelden gang kunne jeg laget mat for kos, men hvis det hadde eksistert en ordning med sentralkjøkken som leverte god, SUNN, hjemmelaget, miljøvennlig (ikke masse plastemballasje) og variert mat (kunne velge fra en meny) på døra til både frokost, lunsj, middag og kvelds hadde jeg definitivt gått for det. Synes det er den kjedeligste oppgaven, å både handle, tenke ut meny, lage og rydde opp etter matlagingen til familien 😄 

Anonymkode: 006b4...4af

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rydde!! Herregud, fantaserer nå om å aldri behøve å rydde igjen. Det hadde vært fantastisk (og totalt urealistisk) 😅

Anonymkode: ea92a...f4d

• Liker 6
Skrevet

Om klærne til alle her i huset på mirakuløst vis havnet rene i skapet etter bruk så hadde min hverdag vært lystigere 😁

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Matlaging er det siste jeg ville valgt bort. 

Men om noen kunne vasket badet for meg, da hadde jeg slått til. Hater alle kriker og kroker der, alle overflatene med vann- og såpesøl, skrubbe doen, få flisene på veggen til å skinne, fjerne hår i sluket, ubestemmelige flekker på gulvet…. 

Anonymkode: 9d647...98d

• Liker 6
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Legge sammen - og på plass alt av rene klær. Hater det! Har outsourcet det da, til mannen!

Anonymkode: 0ff17...aef

• Liker 3
Skrevet

Matlaging her også. Jeg synes det er så sinnsykt kjedelig å stå og lage mat.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Matlaging garantert😅 ofte sagt til mannen min at om vi vinner eurojacken så ansetter vi kokk😂

Anonymkode: 5c117...501

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å vaske bad og toaletter.  
Det er desidert det kjedeligste jeg gjør i løpet av uka, og vinner hårfint over middager, med planlegging og tilberedelse.

Anonymkode: d7f98...052

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Matlaging er det siste jeg ville valgt bort. 

Men om noen kunne vasket badet for meg, da hadde jeg slått til. Hater alle kriker og kroker der, alle overflatene med vann- og såpesøl, skrubbe doen, få flisene på veggen til å skinne, fjerne hår i sluket, ubestemmelige flekker på gulvet…. 

Anonymkode: 9d647...98d

Kom inn for å skrive omtrent akkurat dette ;) Matlaging er jeg oppriktig glad i og det er min tid for meg selv. Men å vaske? Bleh! Lang tid tar det også. Og så har det blitt skittent igjen etter bare en uke!

Anonymkode: 1ba1b...1d3

• Liker 3
Skrevet

Slenger meg på matlaging, synes det er så kjedelig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde leeeett valgt oppvaskmaskinen. Alt av stable inn, skru på, rydde ut. Tenk å bare kunne forlate kjøkkenet og så VIPS magi, så er det ryddig igjen! 

Tenk så mange menn der ute som faktisk har det sånn. Samboeren til venninnen min, feks, gjør nada hjemme. Alt bare gjør seg magisk av seg selv…

Anonymkode: 68f9a...15d

• Liker 6
Skrevet

Støvsuging. Jeg hater å støvsuge!

• Liker 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Vaske badet. Både kjedelig, slitsomt og ekkelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har outsourcet vindusvask og husvask til vaskefirma. Klesvask- og tørk til mannen, mens matlaging har jeg beholdt av glødende interesse. Himmel, hvor fornøyd jeg er prioriteringen!

Anonymkode: ff94f...9f7

• Liker 1
Skrevet

Kan jeg velge både matlaging og oppvask? Vanskelig å velge mellom de to. Men hvis jeg må velge så blir det nok matlaging jeg vil sette bort.

AnonymBruker
Skrevet

Det til å enhver tid ha sesongtilpasset klær og sko til barna i riktige størrelser. Ferdig navnet.

Anonymkode: c10f3...c3a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Støvtørking er noe av det verste jeg veit, så det måtte ha blitt det.

AnonymBruker
Skrevet

Klippe hekk, luke ,snømåking og vasking av vindu.

Anonymkode: 9cd15...16e

AnonymBruker
Skrevet

Støvtørking. Kjedeligere enn mye annet, og irriterende når støvpartiklene dukker opp igjen etter bare EN dag.

Anonymkode: 8b2f3...458

Skrevet

Alt som har med sengetøyet å gjøre, vaske tørke og skifte. Det er så stort og klønete å holde på med, spesielt dynetrekk. Passer ikke på tørkestativet, så det må henge stygt på døra, samme med dobbeltlakenet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...