Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sto i artikkelen jeg leste at hun ble funnet seks dager etter at hun var meldt savnet, så noen savnet henne.

Hva som har skjedd er umulig å si, men tragisk er det uansett.

• Hjerte 2
Skrevet (endret)

Tragisk for familien❤men det at ingen har vært der på 6 dager og vasket, viser jo at "Tv2 hjelper deg" reportasjen om uhygieniske solstudio stemmer.

Endret av Tough cookie
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Skrevet

Som solstudioet så pent skrev - "brudd på våre renholdrutiner".... 

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (På 3.4.2022 den 12.25):

Tragisk for familien❤men det at ingen har vært der på 6 dager og vasket, viser jo at "Tv2 hjelper deg" reportasjen om uhygieniske solstudio stemmer.

jeg tror ikke at hun døde i en solseng, men et annet rom som de ikke pleide å vaske i. Det var noen misforståelser med en nøkkel og låst dør. 

• Liker 3
Skrevet

Tipper jeg kunne ligget død i 2-3 uker før familie hadde reagert, 2-3 måneder før omgivelsene og da offentlige myndigheter som prøvde å få kontakt.

kan nok telle på en hånd antall kvelder man ikke har sittet alene på et tiår og føler meg ikke akkurat veldig annerledes en folk flest.

• Liker 1
  • Hjerte 6
Gjest Anonobilis
Skrevet

Jeg tenker at dette er en fryktelig tragisk sak og at det er misforståelser og uhell som gjorde at ingen fant henne tidligere i og med at det virker som at renholderne trodde rommet var låst pga. oppussing/service. Jeg ville nok ikke brukt dette eksempelet som hovedargument for at solstudioer har dårlig renhold.

Skrevet

Hvordan tror dere at dere ville reagert hvis dere skulle vaske et slikt sted og fant en død kvinne der? De skrev at han som først fant henne hadde jobbet i et begravelsesbyrå og var vant til å holde hodet kaldt..  Gjør en slik jobb deg i stand til å ikke freake ut om du ser en død person et sted hvor du absolutt ikke forventer det? Og særlig når det er snakk om et selvmord. vi vet (heldigvis) ikke hvordan hun valgte å gjøre det.  Nå er jeg en følsom sjel. Jeg hadde nok gått i sjokk tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet
On 4/3/2022 at 12:25 PM, Tough cookie said:

Nå har jeg aldri vært på et solstudio, og heller ikke giddet å lese artikkelen, men hvis renholderene kommer inn og det er en opptatt seng så unngår de vel bare å vaske der og heller tar det en annen dag akkurat som hvis renholderene på kontoret kommer når et toalett er opptatt.

• Liker 2
Skrevet
Valentin skrev (20 timer siden):

Tipper jeg kunne ligget død i 2-3 uker før familie hadde reagert, 2-3 måneder før omgivelsene og da offentlige myndigheter som prøvde å få kontakt.

kan nok telle på en hånd antall kvelder man ikke har sittet alene på et tiår og føler meg ikke akkurat veldig annerledes en folk flest.

Jeg tror nok du hadde blitt fanget opp innen få uker bare på grunn av lukta  med mindre du bor i et hus for deg selv hvor andre sjeldent beveger seg. 

Skrevet
Pipaluk skrev (11 timer siden):

Jeg tror nok du hadde blitt fanget opp innen få uker bare på grunn av lukta  med mindre du bor i et hus for deg selv hvor andre sjeldent beveger seg. 

Det var en mann som lå død i 9 år i en leilighet, så det er er mulig selv i mer tettbebodde områder. Regner med døra kanskje gjorde at lukten ikke kom ut? Det er jo helt utrolig, og ikke minst fryktelig trist

• Liker 1
Skrevet
Yonah skrev (9 timer siden):

Det var en mann som lå død i 9 år i en leilighet, så det er er mulig selv i mer tettbebodde områder. Regner med døra kanskje gjorde at lukten ikke kom ut? Det er jo helt utrolig, og ikke minst fryktelig trist

ja det har nok med ulike miljømessige  omstendigheter å gjøre. Da tre kvinner døde på Romsås for noen år siden, så meldte naboene fra om rar lukt etter noen uker. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...