AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #1 Skrevet 1. april 2022 Jeg søkte på en del stillinger i mars, de fleste med frist snarest. Dette er alt private bedrifter, og jeg lurte litt på når jeg kan forvente å høre noe? Sendte søknadene i perioden 15-25 mars, og sendte 1-3 dager etter at stillingene ble lagt ut. Er jeg for utålmodig som tenker at jeg burde fått innkalling til intervju på de stillingene jeg søkte på i midten av mars, dersom jeg var aktuell? Og nå må jeg tenke at jeg ikke får noen av disse jobbene? Kjenner ikke til tidsperspektivet, hva menes med snarest, og når man kan forvente å høre noe. Anonymkode: cbc47...9b5
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #2 Skrevet 1. april 2022 Hvis søknadsfrist er "snarest" og det er mer enn en uke siden du sendte inn søknaden tror jeg ikke du kan forvente å bli innkalt til intervju. Anonymkode: 64c68...91d
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #3 Skrevet 1. april 2022 Jeg ville hatt is i magen til det har gått minst to uker fra stillingen ble lyst ut. Jeg har stort sett blitt kontaktet dagen etter da jeg søkte på stillinger merket med "snarest", men da hadde ligget på finn ei drøy ukes tid før jeg søkte. Anonymkode: 9a4d8...a44
AnonymBruker Skrevet 1. april 2022 #4 Skrevet 1. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis søknadsfrist er "snarest" og det er mer enn en uke siden du sendte inn søknaden tror jeg ikke du kan forvente å bli innkalt til intervju. Anonymkode: 64c68...91d Det er dette jeg også tenker. «Snarest» må jo bety bare noen dager. Så jeg skal ikke være optimistisk dessverre. Anonymkode: cbc47...9b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå