*anne Skrevet 1. november 2005 #1 Skrevet 1. november 2005 Hei! Vi er en liten gjeng som skal til en venninne i bursdag, hun blir 21 år.. Er det noen som har noen gode tips til hva man kan gi i gave? Vi er så leie av de vanlige myke pakkene, med gensere og undertøy, eller de harde med en flaske vin.. Vi har ca 500kr til rådighet, og vil så gjerne gi noe fint, som hun kommer til å elske, men kanskje ikke visste helt at hun ønkset seg! Hvis noen har noen gode tips, så ikke nøl med å komm med dem!
Gjest Dilla Skrevet 1. november 2005 #2 Skrevet 1. november 2005 Hva med et smykke? Det er jo noe hun kan bruke mye og ha lenge.
*anne Skrevet 1. november 2005 Forfatter #4 Skrevet 1. november 2005 Gode forslag! Smykke er alltid en vinner! Spa er en veldig god ide, bare synd hun var på spa forrige helg... Takk!
Gjest Dilla Skrevet 1. november 2005 #5 Skrevet 1. november 2005 I stedet for full spa kan man også gi gavekort på fotpleie, hudpleie, aromaterapi osv. Alltid deilig det og man kan jo gjerne vente litt før man bruker det.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #7 Skrevet 2. november 2005 Hm..21 år gammel er for ungt til å bli så blasert fordi man "har alt" at ikke en gave er noe å glede seg over! Og hun er helt sikkert for ung ennå til å innse at om man virkelig har alt man trenger, så trenger man ikke mer. Til slike er en pengegave til f.eks Frelsesarmeen i hennes navn en gave som varmer dem som virkelig trenger det. Jeg skjønner at det ikke var et slikt svar du ønsket, men det var det første som falt meg inn, til tross for at hun (dere) er så unge. OPPLEVELSER fremfor TING er ellers min prioritering.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2005 #8 Skrevet 2. november 2005 Opplevelser er jeg enig i. Teaterbilleter f.eks. Det er mange som ikke tar seg råd til å gå på teater, men som synes det er gøy når de først gjør det.
Elmat Skrevet 2. november 2005 #9 Skrevet 2. november 2005 eller konsertbilletter eller dagskort (3dagerskort?) i en alpinbakke eller gavekort på en restaurant eller....
Claire Skrevet 7. november 2005 #10 Skrevet 7. november 2005 Hva med gavekort på kino? Sammen med godteri? Jeg hadde iallefall blitt kjempeglad for det! Er et brettspill som heter Take It Easy, og det er kjempemorsomt! Axcent har utrolig mange fine klokker. Ser litt eksklusive og trendy ut, men med god pris. Ellers, prøv å tenke litt på hva du kunne tenke deg? Som du ville ha blitt kjempeglad for? Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #11 Skrevet 7. november 2005 Jeg synes kinobilletter var kjempegodt forslag, eller gavekort på hudpleie eller massasje.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2005 #12 Skrevet 7. november 2005 Samme hvor utseendefiksert , kul o gin hun måtte være (?) vil jeg anbefale stayeren kultur: en bok, CD, lydbok, kinobilletter, konsertbilletter, kokebok, pynte-glass (dere vet, til å ha i utstillingsglass, laget av kunstnere ved gallerier), et bilde/maleri (kanskje vel dyrt..), en dyr italiensk Amarone rødvin, o.l. Slike ting må tilpasses personens smak innen de ulike sjangre. Hun vil ha dette for resten av livet i form av ting eller kulturopplevelse. Dette er verdifulle gaver, synes jeg. -jente, 30-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå