AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #41 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Våre har også det. Vi sa fra på helsestasjonen og fikk det dokumentert. Vi sa fra muntiig OG skriftlig til barnehagen, likevel så hadd een ansatt reagert, spurt ungen om han hadde vondt når hun trykket og tok det opp med meg med bekymring. Plasseringen av slike mongolske flekker er jo også ganske uheldig, gjerne rett ved rompesprekken. Det var en ubehagelig opplevelse å bli mistenkt på den måten. Anonymkode: 66884...c19 Nei er det sant? Altså flott at de passer på, men skal den ansatte betvile dokumentene liksom? Tenk om ungen sa ja fordi det er ekkelt at en annen driver og trøkker rundt på setet på kroppen liksom.. Ikke alltid de har oed for ekkelt/ubehagelig/merkelig og sier vondt istedet.. Nei nå ble jeg satt ut på dine vegne.. Anonymkode: 11e55...ddb 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #42 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Nei er det sant? Altså flott at de passer på, men skal den ansatte betvile dokumentene liksom? Tenk om ungen sa ja fordi det er ekkelt at en annen driver og trøkker rundt på setet på kroppen liksom.. Ikke alltid de har oed for ekkelt/ubehagelig/merkelig og sier vondt istedet.. Nei nå ble jeg satt ut på dine vegne.. Anonymkode: 11e55...ddb Den ansatte hadde aldri lest informasjonen om barnet. Tipper bare styrer hadde det. Og gjett om ungen sa ja da😂😅 han kastet oss under bussen og bare «ja, det er veldig vondt»🤦🏼♀️ Anonymkode: 66884...c19 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #43 Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Den ansatte hadde aldri lest informasjonen om barnet. Tipper bare styrer hadde det. Og gjett om ungen sa ja da😂😅 han kastet oss under bussen og bare «ja, det er veldig vondt»🤦🏼♀️ Anonymkode: 66884...c19 Nei huff, det der er oppskrift på katastrofe 😅 når mitt eldste barn ikke vil i barnehagen og sier hun er syk, kan jeg spørre henne om hun har vondt i toa/fingeren/kinnet, og hun bare "jaaa😭". De er så drama de små 💕 Regner med at det gikk fint likevel da 😊 Anonymkode: 11e55...ddb
Blomsterpotta Skrevet 3. april 2022 #44 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (På 1.4.2022 den 13.32): Hvorfor er du så fokusert på å unngå mistanke? Så opptatt på å dokumentere at du ikke har noe uhumsk fore? Anonymkode: 45962...c59 Hun skal sikkert denge ungen sin gul og blå, men vil ikke bli tatt for det. Ditt nek, klart foreldre vil si ifra om mongolske flekker FØR barnehagen begynner å stusse. Det holder nok å bare si ifra eller skrive det på skjemaer dere fyller ut 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2022 #45 Skrevet 3. april 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei huff, det der er oppskrift på katastrofe 😅 når mitt eldste barn ikke vil i barnehagen og sier hun er syk, kan jeg spørre henne om hun har vondt i toa/fingeren/kinnet, og hun bare "jaaa😭". De er så drama de små 💕 Regner med at det gikk fint likevel da 😊 Anonymkode: 11e55...ddb Ja, det gikk jo fint, men en noe ubehagelig samtale var det jo🤣 Anonymkode: 66884...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå