AnonymBruker Skrevet 31. mars 2022 #1 Del Skrevet 31. mars 2022 De er jo ikke særlig store av vekst, hvordan er tenner og kjeveparti? Kan de rive av en voksen menneskearm? Ville de i det hele tatt prøvd å gå til angrep på mennesker, eller er det mer fredelige av natur? Anonymkode: 8da8f...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkilokki Skrevet 31. mars 2022 #2 Del Skrevet 31. mars 2022 Gepard er rovdyr og ja de kan drepe deg. De er mye sterke enn du tror. De kan veie opptil 72 kg så med andre ord ingen kosekatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 2. april 2022 #3 Del Skrevet 2. april 2022 En gepard kan skade et voksent menneske nok, til at mennesket slutter å leve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 2. april 2022 #4 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (På 31.3.2022 den 22.47): De er jo ikke særlig store av vekst, hvordan er tenner og kjeveparti? Kan de rive av en voksen menneskearm? Ville de i det hele tatt prøvd å gå til angrep på mennesker, eller er det mer fredelige av natur? Anonymkode: 8da8f...0b6 Har du noen gang prøvd å vaske/rense en skadet pote til en helt vanlig norsk huskatt som elsker deg? De kan være ganske "farlige"... Vil si geparder er litt farligere, men det er langt mer enn geoparder jeg ville bekymret over om jeg hang i "nærmiljøet" 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #5 Del Skrevet 2. april 2022 De er ganske sky som ville og kan neppe rive av en arm i et jafs...men de kan enkelt drepe et menneske. Ville ikke hatt en sint katt med strupetak på meg sånn generelt. Anonymkode: c7080...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #6 Del Skrevet 2. april 2022 Gereon Rath skrev (8 minutter siden): En gepard kan skade et voksent menneske nok, til at mennesket slutter å leve. Det finnes ingen dokumenterte tilfeller av fatale gepardangrep på mennesker. En gepard er IKKE det samme som en leopard. Men de kan nok bite godt fra seg om de blir truet eller provosert. Anonymkode: 8da8f...0b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gereon Rath Skrevet 2. april 2022 #7 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det finnes ingen dokumenterte tilfeller av fatale gepardangrep på mennesker. En gepard er IKKE det samme som en leopard. Men de kan nok bite godt fra seg om de blir truet eller provosert. Anonymkode: 8da8f...0b6 Vis meg hvor jeg skrev at det finnes dokumenterte tilfeller av fatale gepardangrep på mennesker. Nei virkelig er ikke en gepard det samme som en leopard. Hva skal du fortelle meg neste gang at en rev ikke er det samme som en ulv? En gepard kan drepe et menneske, men det er lite sannsynlig at den vil gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #8 Del Skrevet 2. april 2022 For et rart spørsmål... Anonymkode: 4f227...6d2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 2. april 2022 #9 Del Skrevet 2. april 2022 kan skade deg ganske bra vil jeg anta, men om den er i stand til å drepe et voksen menneske er jeg usikker på. Det er ikke som en løve eller en leopard, mange greparder lar seg temme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 2. april 2022 #10 Del Skrevet 2. april 2022 De setter klørne i feks. strupen og holder. Sikter sikkert også på andre såre punkt som øyne og buk som andre kattedyr gjør. Klørne er kanskje ikke av de skarpeste, men kan flerre opp mye kjøtt og hud om de har sulten og motivasjon i behold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gratinara Skrevet 2. april 2022 #11 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): For et rart spørsmål... Anonymkode: 4f227...6d2 Det finnes ikke rare spørsmål. Stiller du aldri rare spørsmål? Da går du glipp av mye kunnskap. De mest intelligente menneskene stiller etter manges definisjon mange "rare" spørsmål... Hele tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 2. april 2022 #12 Del Skrevet 2. april 2022 En gepard dreper et menneske med letthet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. april 2022 #13 Del Skrevet 2. april 2022 K.B. skrev (2 minutter siden): En gepard dreper et menneske med letthet. Det er jeg ikke så sikker på. En voksen mann som klarer å få inn et spark mot skallen, eller som går målrettet mot øynene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #14 Del Skrevet 2. april 2022 8 minutter siden, norw said: Det er jeg ikke så sikker på. En voksen mann som klarer å få inn et spark mot skallen, eller som går målrettet mot øynene... Var ei som ble drept av gepard i dyrehage for 10-15 år siden. Anonymkode: c7080...ab5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. april 2022 #15 Del Skrevet 2. april 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var ei som ble drept av gepard i dyrehage for 10-15 år siden. Anonymkode: c7080...ab5 Godt mulig, men jeg tror at mange voksne menn ville klart seg mot en gepard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #16 Del Skrevet 2. april 2022 norw skrev (2 minutter siden): Godt mulig, men jeg tror at mange voksne menn ville klart seg mot en gepard. Er du seriøs? Anonymkode: b4e48...3c2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 2. april 2022 #17 Del Skrevet 2. april 2022 norw skrev (7 minutter siden): Godt mulig, men jeg tror at mange voksne menn ville klart seg mot en gepard. Mange voksne menn har ikke sjanse imot meg engang og en stor katt som har styrken til flere menn blir veldig feil å tro voksne menn klarer å stå imot. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 2. april 2022 #18 Del Skrevet 2. april 2022 Cheetahs going to bed with a forest ranger : MadeMeSmile (reddit.com) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2022 #19 Del Skrevet 2. april 2022 norw skrev (24 minutter siden): Godt mulig, men jeg tror at mange voksne menn ville klart seg mot en gepard. Seriøst? En vill gepard har som mål å få seg mat og å beskytte seg selv. La oss si geparden veier 70 kilo. Det er muskler det er snakk om. Skape klør på alle potene, store tenner og stor kjeve. Den har trent hele livet for å drepe. Selvsagt dreper den en mann lett hvis det er det den ønsker! Skulle mannen slå den hardt i hodet tror jeg ikke vil ha noen betydning. Anonymkode: f930a...22d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 2. april 2022 #20 Del Skrevet 2. april 2022 Som sagt, får man inn et spark mot skallen kan mye være gjort (hvis den ikke hopper så kjapt at det blir for høyt for et spark), eller om man får tatt øynene i tide. Jeg sier ikke at menn flest ville klart å ta en gepard alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå